Головна ІТ-бізнес Доходи від мобільних ігор у 2023 році склали $107 млрд – найбільше принесли Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail

Доходи від мобільних ігор у 2023 році склали $107 млрд – найбільше принесли Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail

by host

Новий звіт Data.ai свідчить, що 2023 року споживачі по всьому світу витратили на мобільні ігри $107 млрд. Це на 2% менше, ніж у попередньому році. Проте це говорить про витрати у розмірі близько $2 млрд на тиждень.

Китай лідирує за сумою витрат на мобільні ігри з показником $37,6 млрд. До п’ятірки лідерів також увійшли США ($24 млрд), Японія ($12,78 млрд), Південна Корея ($6,34 млрд) та Німеччина ($2,6 млрд).

Гіперказуальні головоломки лідирують за завантаженнями з 16,4 млрд завантажень. Далі йдуть симулятори з 10,5 млрд завантажень, екшен-ігри посіли третє місце з 5,5 млрд завантажень.

На Китай припадає левова частка завантажень мобільних ігор — 29,32 млрд. Інші країни з найбільшою кількістю завантажень мобільних ігор 2023 року:

  • Індія – 9,66 млрд
  • Бразилія – 4,62 млрд
  • США – 4,55 млрд
  • Індонезія – 3,38 млрд

Що стосується жанрів, які виманюють найбільше грошей у користувачів мобільних пристроїв, рейтинг виглядає так:

  1. RPG – $24,5 млрд
  2. Стратегія – $10,7 млрд
  3. «Три в ряд» – $10,2 млрд
  4. Казино – $8,3 млрд

У звіті також зазначається, що у 2023 році Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail увійшли до трійки найбільших у світі мобільних ігор за величиною споживчих витрат.

Джерело: gamesindustry

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.