Головна ІТ-бізнес Foxconn прогнозує падіння продажів через «‎сумнівний» попит на iPhone 15

Foxconn прогнозує падіння продажів через «‎сумнівний» попит на iPhone 15

by host

Тайванська компанія попередила про четверте поспіль зниження квартальних продажів на тлі низького попиту на споживчу електроніку.

У грудні Foxconn звітувала про падіння продажів на 27% до $14,8 млрд, і нині прогнозує зниження у новому періоді, зважаючи на занепокоєння щодо уваги до останнього покоління iPhone (Foxconn — провідний партнер Apple зі складання iPhone).

iPhone 15 надійшов у продаж у вересні, отримавши неоднозначну ранню реакцію на ключових ринках: у США він почав цикл оновлення з попередніх ітерацій, тоді як продажі в Китаї впали. Раніше у країні розширили заборону на використання техніки Apple в органах місцевого самоврядування та державних організаціях. Також місцевий технологічний гігант Huawei випустив власну новинку, смартфон Mate 60.

Сама Foxconn часто підпадала під розслідування регуляторів у Китаї, що відлякало інвесторів і довіру іноземних компаній, що працюють в країні. Компанія також стикається з тиском зі сторони місцевого конкурента Luxshare Precision Industry, який має намір розширити свої потужності з виробництва iPhone.

За даним Counterpoint Research, на які посилається Bloomberg, обсяг продажів iPhone, ймовірно, зросте на 2% цього року, що менше, ніж загальне зростання мобільного ринку на 5%. З іншого боку, очікується, що продажі смартфонів Huawei зростуть на 37%. Цього тижня Barclays і Piper Sandler знизили свої рейтинги для Apple через низький попит на останній iPhone.

Основна частка доходу Foxconn залежить від Apple, а сукупний обсяг продажів у 2023 році склав $198 млрд, що на 7% менше, ніж торік.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.