Головна ІТ-бізнес Uber отримав перший річний прибуток — з ринковою вартістю у $150 млрд

Uber отримав перший річний прибуток — з ринковою вартістю у $150 млрд

by hostwx

Акції компанії злетіли до нового максимуму на тлі високого попиту на послуги перевезення та доставки, а також зростання рекламного бізнесу.

Чистий прибуток Uber у 2023 році сягнув $1,9 млрд — у 2022-му фіксували збитки у $9,1 млрд. Виконавчий директор Дара Хосровшахі назвав ці результати «переломною точкою» для Uber, яка доводить, що компанія «може і надалі генерувати потужне прибуткове зростання в масштабах».

Акції Uber виросли приблизно на 1% до полудня торгів у Нью-Йорку. Загалом за останні 12 місяців вони стрімко зросли, збільшившись більш ніж удвічі, і нині ринкова вартість компанії сягає $150 мільярдів.

Як зазначає Financial Times, минуло 5 років з моменту, як Uber зазнала невдачі у своїй спробі IPO, не виправдавши очікувань щодо вартості в $120 млрд. З того моменту великі збитки та фундаментальні сумніви щодо бізнес-моделі переслідують компанію, яка витратила мільярди на боротьбу з такими конкурентами, як Lyft, DoorDash (компанія з доставки їжі), і ворожими регуляторами по всьому світу. Водночас після виходу з пандемії маржа Uber зросла, оскільки конкуренти відійшли на другий план, а компанія скоротила витрати.

Uber каже, що оголосить про плани щодо викупу акцій на дні інвесторів наступного тижня.

За словами Хосровшахі, останній квартал року — зазвичай найсильніший для компаній, що займаються спільними поїздками — був «видатним кварталом, який завершив видатний рік». Доходи Uber зросли на 15% — до $9,9 млрд.

Прогнози на перший квартал 2024 року відповідали оцінкам аналітиків: валовий обсяг бронювань або вартість сплачених тарифів зросте до $37–38,5 млрд порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Хосровшахі каже, що база користувачів Uber була «більшою та активнішою, ніж будь-коли», а кількість активних користувачів щомісяця досягла рекордної позначки в 150 млн.
Квартальний валовий обсяг бронювань Uber зріс на 22% до 37,6 млрд, трохи випередивши очікування аналітиків і прискорившись, порівняно з 21% зростанням у попередньому кварталі.

Кількість поїздок Uber у четвертому кварталі зросла на 24% до 2,6 млрд, тоді як скоригована норма прибутку для компаній, що займаються послугами поїздок, ресторанами, продуктовими магазинами та роздрібною доставкою, покращилася з року в рік. За даними компанії, на сектор продуктових магазинів і роздрібної доставки, який Uber намагався розширити, припадає п’ята частина річного зростання в сегменті доставки.

Однак приріст прибутків на $1 мільярд відбувся завдяки збільшенню балансової вартості інвестицій компанії в акціонерний капітал — в основному через збільшення вартості її часток у компанії Aurora, що займається безпілотними автомобілями, і китайській групі постачальників автомобілів DiDi.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.