Головна ІТ-бізнес Українські айтівці надають перевагу геймдеву та Military-tech, проте найбільше хейтять гемблінг та 18+ — дослідження ITExpert

Українські айтівці надають перевагу геймдеву та Military-tech, проте найбільше хейтять гемблінг та 18+ — дослідження ITExpert

by host

Рекрутингова агенція ITExpert провела дослідження про те, де хочуть та не хочуть працювати айтівці в Україні. Усього у дослідженні взяли участь 228 фахівців. З них розробників — 45,2%, QA спеціалістів — 14,9%, Team Lead/Tech Lead — 14%, HR/рекрутерів — 6,6%, PM/PO — 4,4%, DevOps Engineer’ів — 3,9%, а також спеціалістів на інших позиціях — 11%. Один фахівець міг обрати одразу кілька доменів, адже продукти можуть охоплювати одразу кілька сфер.

Найбільш популярними тематиками проєктів для українських айтівців виглядають наступним чином:

  • GameDev — сфера розробки ігор.
  • MilitaryTech — напрямок розробки військових технологічних продуктів, створюють дрони, спеціальні ERP системи та інші продукти для потреб військових.
  • Ecommerce — розробка продуктів для електронної комерції, наприклад, маркетплейсів.
  • Fintech — сфера фінансових технологій, яка охоплює: електронні гроші та гаманці, брокерські онлайн-послуги, кредити та мікрокредити, інвестування, трейдинг, Forex та інші продукти (банківська сфера винесена в окремий напрямок).
  • Data Science — продукти у напрямку збирання, обробки та подання даних. Стосується розробок у Big Data, AR/VR, Computer Vision, NLP, Deep Learning, найчастіше охоплює і поняття Штучного інтелекту.

У топ-10 також увійшли: IoT, Healthcare, EdTech, Travels та Blockchain. А 4,8% айтівців не надають переваги жодному напрямку. 37,8% айтівців зараз працюють у домені, який відмітили як бажаний.

Для розробників та DevOps Engineer топ-1 став MilitaryTech, для QA-фахівців — це Ecommerce, а для Team Lead/Tech Lead — Fintech. Найбільше у GameDev хочуть працювати фахівці з цієї ж сфери (23,7%), Ecommerce (13,2%) та B2B-продуктів (10,5%). Про MilitaryTech найчастіше мріють айтівці з Ecommerce (23,5%) та Fintech (8,8%). У Ecommerce хотіли б працювати фахівці з того ж домену (48,8%) та B2B-рішень (9,8%).

Разом з тим, є деякі сфери, в яких айтівці не дуже хочуть працювати. Найменш привабливими сферами розробки виявилися:

  • Gambling (продукти у сфері азартних ігор),
  • Adult (18+ контент),
  • Blockchain (криптовалюти, NFT маркетплейси, Crypto-трейдинг загалом, De-fi тощо),
  • Banking,
  • GameDev.

До антирейтингу також увійшли FinTech, B2G (послуги для державних органів, муніципальні послуги тощо), Ecommerce, Logistics & Retail, Insurance. 12,3% фахівців зазначили, що не мають сфер, де б не хотіли працювати. 6,6% айтівців вже працевлаштовані у доменах, де б не хотіли продовжувати кар’єру.

Украинские айтишники предпочитают геймдев и Military-tech, но больше всего хейтят гемблинг и 18+ — исследование ITExpert

Загалом рейтинг за типами компаній серед IT-кандидатів виглядає наступним чином:

  • продуктова — 57,9% респондентів,
  • аутсорс — 9,2% респондентів,
  • аутстаф — 4,8% респондентів,
  • стартап – 6,6% респондентів,
  • немає різниці — 21,5% респондентів.

Абсолютна більшість респондентів (75,7%), які працюють у продуктах, зазначають саме цей тип роботодавців як свій улюблений.

Украинские айтишники предпочитают геймдев и Military-tech, но больше всего хейтят гемблинг и 18+ — исследование ITExpert

Більшість з респондентів працюють у продуктових компаніях (45,2%). Менше — у аутсорсах (27,6%) та аутстафі (11,4%). У стартапах працевлаштовані 9,6% фахівців. Інший тип компанії відмітили 6,1% айтівців.

Украинские айтишники предпочитают геймдев и Military-tech, но больше всего хейтят гемблинг и 18+ — исследование ITExpert

Найбільш популярні поточні домени/тематики проєктів серед айтівців: Ecommerce (17,5%), B2B solutions (14,5%) та Fintech (11,4%).

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.