Головна ІТ-бізнес як акції компанії роблять її працівників мільйонерами

як акції компанії роблять її працівників мільйонерами

by host

Статки, які можна отримати, допомагаючи розвивати успішну компанію, яскраво ілюструє приклад працівників NVIDIA. Один з них, співробітник «середньої ланки» накопичив статок у $62 млн через отримання акцій компанії. Така опція може стати чудовим стимулом для працівників. Проте інший співробітник NVIDIA зробив помилку майже у мільярд за теперішньої вартості акцій, та втратив гроші.

Про це розповідає ProIT

Перший з працівників користувався планом придбання акцій для співробітників (ESPP) протягом 18 років і міцно утримував їх попри все. Він не був високопоставленим інженером, а просто скористався всіма перевагами ESPP, який дозволяє працівникам використовувати 10-15% своєї зарплати для купівлі акцій компанії з 15% знижкою відносно ринкової ціни.

У результаті працівник залишив компанію пакетом акцій вартістю $62 млн. Напевно, було важко утримувати ці акції, не продаючи іноді, щоб отримати трохи готівки, але він ніколи не продавав акції протягом під час роботи у компанії та у результаті забезпечив себе більш ніж солідною «пенсією».

Інший колишній працівник NVIDIA колись мав мільйон акцій компанії (одна акція зараз оцінюється у $882). На жаль, йому довелося продати своє «зелене золото», щоб компенсувати збитки, коли його брокер придбав інші акції, які потім впали на 90%. Маржинальний рахунок дозволяє використовувати вартість одного або кількох пакетів для придбання інших акцій або фінансових активів. У цьому випадку примусовий продаж із маржинального рахунку призвів до втрати.

Оновлено: ринкова вартість NVIDIA вперше перевищила $2 трлн

Джерело: Tom`s Hardware

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.