Компанія Alphabet (NASDAQ: GOOGL) (NASDAQ: GOOG) привернула увагу наприкінці 2024 року, коли її генеральний директор зазначив, що працівники мають бути готовими до важливого 2025 року, водночас попередивши, що це буде складний рік. Незважаючи на виклики, які постануть перед компанією, є можливість, що це стане основою для сильного зростання її акцій.
Про це розповідає ProIT
2025 рік: критичний момент для Alphabet
На конференції в штаб-квартирі компанії в Маунтин-В’ю, Каліфорнія, Пічай підкреслив, чому 2025 рік стане важливим для Alphabet. Він вказав на великі ризики, пов’язані з розвитком штучного інтелекту (ШІ), і наголосив на необхідності пришвидшити прогрес у цій сфері. Генеральний директор охарактеризував цей момент як деструктивний і зазначив, що Alphabet має використовувати ШІ для вирішення реальних проблем.
Одночасно Пічай визнала тиск з боку регуляторів. У 2024 році Alphabet програла справу про антимонопольне законодавство, ініційовану Міністерством юстиції США, яке визнало компанію монополістом у сфері пошуку. Як покарання, Міністерство юстиції звернулося до суду з проханням змусити компанію відмовитися від браузера Chrome та, можливо, операційної системи Android, а також поділитися даними користувачів і рекламодавців. Тим часом Міністерство юстиції завершило ще одну справу проти компанії за домінування у технологіях онлайн-реклами, а Великобританія також висловила свої заперечення щодо практик рекламних технологій Alphabet.
Фокус на штучному інтелекті
Пічай зазначив, що ці виклики є невід’ємною частиною діяльності великої компанії, і що Alphabet не повинна відволікатися на них. Основна увага у 2025 році буде зосереджена на ШІ. Генеральний директор продемонстрував графік, на якому видно, що його велика мовна модель Gemini 1.5 наразі випереджає конкурентів, серед яких ChatGPT, прогнозуючи багато суперечок щодо того, яка модель найкраща.
Однією з ключових переваг Alphabet є розвиток відео ШІ. Генератор відео Veo 2 отримав схвальні відгуки і вважається значно кращим за генератор відео Sora від OpenAI, який був випущений лише кілька тижнів перед Veo 2. Veo 2 був підготовлений з використанням платформи YouTube, що, ймовірно, пояснює його переваги.
Нова генерація AI LLM Gemini 2.0 буде інтегрована в усі продукти компанії в 2025 році. Alphabet також планує активніше просувати свій додаток Gemini, який поки що не користується такою популярністю, як ChatGPT. Компанія продемонструвала позитивну динаміку в останні місяці, але їй потрібно надолужити втрачене, оскільки ChatGPT став синонімом ШІ після свого швидкого появи на ринку кілька років тому. Пічай зазначив: «Розширення Gemini на споживчій стороні буде нашим найбільшим пріоритетом у наступному році.»