Компанія Alphabet (NASDAQ: GOOGL) (NASDAQ: GOOG) наприкінці 2024 року привернула увагу, коли її генеральний директор Сундар Пічаї закликав працівників бути готовими до важливого 2025 року, зазначивши при цьому, що цей рік буде складним. Незважаючи на виклики, які стоять перед компанією, існують перспективи для підвищення акцій внаслідок активних інновацій у сфері штучного інтелекту.
Про це розповідає ProIT
Критичність 2025 року для Alphabet
На нараді в штаб-квартирі в Маунтін-В’ю, Каліфорнія, Пічаї підкреслив важливість 2025 року для компанії, акцентуючи увагу на високих ставках у сфері штучного інтелекту. Він зазначив, що Alphabet повинна діяти швидше, адже наразі це момент, що вимагає кардинальних змін. “Ми повинні використовувати штучний інтелект для вирішення реальних проблем”, – сказав він.
При цьому Пічаї визнав, що компанія стикається з тиском з боку регуляторів. У 2024 році Alphabet зазнала поразки у справі про антимонопольне законодавство, яку ініціювало Міністерство юстиції США, що визнало наявність монополії в пошукових послугах. У якості заходів, Міністерство юстиції вимагало від суду зобов’язати компанію відмовитися від браузера Chrome та, можливо, операційної системи Android, а також поділитися даними про користувачів і рекламодавців. Тим часом, Міністерство закінчило ще одну справу проти компанії, що стосується домінування у технологіях онлайн-реклами, а Великобританія також висловила свої заперечення щодо практик рекламних технологій Alphabet.
Інновації в сфері штучного інтелекту
Незважаючи на це, Пічаї вважає, що такі труднощі є частиною роботи великої компанії, і закликав не відволікатися від основних цілей. У 2025 році фокус Alphabet буде зосереджено на розвитку штучного інтелекту. Генеральний директор показав графік, на якому видно, що велика мовна модель Gemini 1.5 наразі лідирує серед конкурентів, таких як ChatGPT, і прогнозує, що між моделями буде чимало змагань.
Одна з областей, де Alphabet явно досягла успіху, – це штучний інтелект у відео. Генератор відео Veo 2 отримав позитивні відгуки і вважається значно кращим за генератор відео Sora від OpenAI, який з’явився всього за кілька тижнів до Veo 2. Veo 2 був навчений за допомогою платформи YouTube, що могло стати причиною його переваг.
Також у 2025 році в продуктах компанії буде інтегрована новітня модель штучного інтелекту Gemini 2.0. Alphabet прагне просунути свій додаток Gemini, який поки що не користується такою популярністю, як ChatGPT. Хоча компанія демонструє сильну динаміку в останні місяці, вона все ще намагається наздогнати ChatGPT, який став синонімом штучного інтелекту з моменту свого виходу на ринок. Пічаї зазначив: “Розширення Gemini серед споживачів буде нашою головною метою наступного року.”