Головна Новини Цукерберг прагне відновити Facebook: Чи вдасться йому повернути довіру користувачів?

Цукерберг прагне відновити Facebook: Чи вдасться йому повернути довіру користувачів?

Meta (раніше Facebook) — одна з найвпливовіших компаній XXI століття, яка розпочала свій шлях як закрита студентська соціальна мережа. Однак зі зростанням популярності виникли численні проблеми, зокрема звинувачення у втручанні в політику, продажі персональних даних та маніпуляціях алгоритмами, що поступово підривало довіру користувачів.

Про це розповідає ProIT

Перенасичення рекламою та застарілий формат призвели до того, що Facebook став сприйматися як «соцмережа для старших». Молодь все частіше обирає Instagram, TikTok, Snapchat та BeReal, які пропонують динамічний та візуальний контент. У зв’язку з цим, Марк Цукерберг був змушений переглянути стратегію розвитку, оголосивши на початку 2025 року про масштабні зміни, які повинні повернути Facebook колишню велич та зробити його «культурно впливовішим» для 3 мільярдів користувачів.

Початок історії: Facemash і створення Facebook

У жовтні 2003 року, будучи 19-річним студентом Гарварда, Марк Цукерберг створив Facemash — сайт для оцінки зовнішності студентів. Facemash швидко набрав популярність, але був закритий університетом через порушення конфіденційності. Незважаючи на це, ця ідея стала поштовхом до створення Facebook.

Facebook був запущений 4 лютого 2004 року Цукербергом разом з кількома співзасновниками. Протягом 24 годин на платформі зареєструвались 1200 студентів Гарварду. Спочатку Facebook не мав реклами і зосередився на створенні закритої спільноти для студентів. Однак, згодом популярність платформи зростала, і бізнесові інтереси взяли верх.

Судові справи і втрати довіри

Цукерберг стикнувся з численними судовими справами, серед яких була відома справа з братами Вінклвоссами, які звинуватили його у крадіжці ідеї для створення соціальної мережі. Судова тяганина завершилась в 2008 році, коли їм було виплачено $65 мільйонів.

Протягом років Facebook неодноразово опинявся у центрі скандалів. Один з найбільших — справа Cambridge Analytica, де було виявлено, що компанія незаконно отримала особисті дані десятків мільйонів користувачів. Ці події серйозно вдарили по репутації платформи.

Наразі Facebook намагається відновити довіру користувачів, проте питання залишається: чи можливо це після всіх скандалів і суперечливих рішень? Лише час покаже, чи вдасться Цукербергу повернути велич Facebook.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.