Головна Новини Вражаючі деталі та історія The Game Awards

Вражаючі деталі та історія The Game Awards

Автор: Валерія Громова

The Game Awards — це щорічна подія, яка вшановує досягнення у світі відеоігор. Заснована в 2014 році знаменитим журналістом Джеффом Кілі, церемонія стала важливою подією для геймерів і розробників. Дізнайтеся більше про історію створення, процес голосування та вплив цієї унікальної події на світову ігрову індустрію.

Про це розповідає ProIT

Історія створення The Game Awards

Церемонія The Game Awards, започаткована у 2014 році, стала важливою подією в індустрії відеоігор, завдяки старанням журналіста Джеффа Кілі. Історія створення цієї церемонії почалася після його участі у першій телевізійній премії для відеоігор Cybermania ’94, яка, хоча й була спрямована більше на гумор, ніж на відзначення досягнень в індустрії, стала для Кілі натхненням створити щось на кшталт “Оскарів” для відеоігор.

До створення The Game Awards, Кілі працював над Spike Video Game Awards (VGA) з 2003 до 2013 року. Ці шоу транслювалися на Spike TV і були присвячені відзначенню найкращих ігор відповідного року. Однак, з часом інтерес Spike до церемонії зменшився, і у 2013 році формат змінився, що викликало розчарування у Кілі. Spike вирішив зосередитися на наступному поколінні ігор, але ця зміна призвела до того, що нагороди стали більше комерційними, ніж святкуванням досягнень.

У 2014 році, не бажаючи обмежуватися лише стрімінгом, Кілі вирішив покинути Spike і, з дозволу каналу, почав працювати над створенням нового шоу. Він залучив фінансування від великих гравців індустрії, таких як Sony, Microsoft і Nintendo, та інвестував у проект власні кошти. The Game Awards не лише відзначає досягнення у відеоіграх, а й слугує платформою для презентацій нових ігор та оголошень про майбутні релізи.

Цілі, які переслідує The Game Awards, виходять за межі простого нагородження. Вони орієнтовані на підвищення престижу відеоігор як важливої культурної форми, надання розробникам можливості отримати визнання за свою роботу, а також на створення події, яка б об’єднала ігрову спільноту і продемонструвала останні новинки та досягнення в індустрії.

Процес голосування та визначення переможців

Процес визначення переможців на The Game Awards є досить ретельно продуманим і збалансованим, аби забезпечити справедливість та різноманітність у виборі найкращих ігор року. Вибір переможців здійснюється шляхом поєднання голосів професійного журі та фанатів, що додає події інтерактивності.

Журі, яке складається з понад 130 медіа-видань з усього світу, є основним елементом процесу вибору. До складу журі входять представники видань, що спеціалізуються на відеоігровій тематиці, включаючи журналістів та критиків, які мають значний досвід у цій галузі. Це забезпечує професійний підхід до оцінки ігор. Журі визначає номінантів та обирає переможців у більшості категорій. Загалом, їх голоси складають приблизно 90% від фінального результату.

Фанати також мають можливість вплинути на результат голосування, складаючи 10% від остаточного рішення. Голосування для фанатів здійснюється через офіційний вебсайт The Game Awards, а також на платформі Discord. Крім того, існує окрема категорія Players’ Voice, де переможця визначають виключно глядацьким голосуванням. Це створює можливість для шанувальників висловити свою думку та відзначити ігри, які, на їхню думку, заслуговують на визнання.

Процес вибору переможців починається з формування списку номінантів, який оголошується за кілька тижнів до церемонії. Журі подає свої голоси до визначеного терміну, а публічне голосування закінчується за день до церемонії. Це дає всім учасникам процесу достатньо часу для обдуманого вибору.

The Game Awards також використовує спеціалізовані журі для визначення номінантів у таких категоріях, як доступність, адаптація та кіберспорт, що відображає зростаюче значення цих аспектів у сучасній індустрії відеоігор. Таким чином, процес голосування на The Game Awards є всебічним та справедливим, враховуючи як професійну експертизу, так і думку спільноти гравців.

Вплив The Game Awards на індустрію відеоігор

The Game Awards є не лише важливою подією для нагородження досягнень у світі відеоігор, але й суттєвим фактором, що формує майбутнє індустрії. Щорічна церемонія, заснована у 2014 році, стала платформою, де відбуваються прем’єри нових ігор та розкриваються деталі майбутніх проєктів. Такі анонси не тільки створюють передчуття серед спільноти геймерів, але й визначають напрямки розвитку галузі, стимулюючи креативність та інновації.

Вплив на розробників та видавців полягає в тому, що церемонія надає їм можливість представити свої твори глобальній аудиторії, яка складається з мільйонів глядачів. Це може суттєво вплинути на популярність гри ще до її офіційного релізу. The Game Awards часто стають сценою для першого показу геймплейних трейлерів, що сприяє формуванню початкового інтересу та збільшує потенційні продажі.

Тенденції та інновації. Під час церемонії часто висвітлюються різні тенденції у світі відеоігор, зокрема, розвиток технологій віртуальної реальності, інтеграція штучного інтелекту та акцент на більш інклюзивному та різноманітному контенті. Ці теми відображають не лише поточний стан індустрії, але й задають тон для її подальшого розвитку. Наприклад, зростання популярності інді-ігор під час The Game Awards говорить про значну підтримку незалежних розробників.

Вплив на геймерів. Для них церемонія перетворюється на свято, під час якого можна не лише насолоджуватися досягненнями улюблених ігор, але й відкрити для себе нові проєкти. Важливим аспектом є можливість фанатам безпосередньо впливати на результати шляхом голосування, що додає події інтерактивності та залученості.

Загалом, The Game Awards є не лише платформою для відзначення досягнень, але й важливим інструментом, який формує майбутнє відеоігрової індустрії, визначаючи нові стандарти та надихаючи на інновації.

Критика та виклики церемонії

Організація та проведення церемонії The Game Awards не обходяться без критичних зауважень та викликів. Однією з головних проблем, яку часто підкреслюють, є тривалість заходу. Багато глядачів та критиків вважають, що церемонія надто сфокусована на анонсах нових ігор, замість відзначення досягнень у відеоігровій індустрії. Це створює враження, що нагородження стає лише фоном для промоції нових продуктів, втрачаючи належну увагу до нагороджених.

Іншим аспектом критики є обмежена прозорість процесу відбору та голосування. Хоча The Game Awards намагається бути об’єктивним, залучаючи до журі представників з різних куточків світу, все ж залишаються питання стосовно того, як саме визначаються переможці. Деякі з глядачів відзначають, що надмірна комерціалізація впливає на неупередженість вибору, що, в свою чергу, може відштовхувати частину аудиторії.

Ще однією важливою проблемою є вибір партнерів та спонсорів. Рішення про виключення Activision Blizzard зі списку учасників після скандалу з приводу сексуальних домагань та дискримінації викликало значну увагу та різні реакції. Цей випадок став важливим прецедентом у питанні корпоративної відповідальності у рамках церемонії.

Крім того, організація заходу під час пандемії COVID-19 додала додаткових складнощів. Забезпечення безпеки учасників та гостей, дотримання вимог до здоров’я та обмежена кількість глядачів – усе це вимагало значних зусиль з боку організаторів для забезпечення безперебійного проведення події.

Зважаючи на вказані виклики, The Game Awards має постійно адаптуватися та удосконалюватися, щоб задовольнити потреби аудиторії та відповідати високим стандартам, які вони самі для себе встановили. Це може бути одним із напрямів розвитку, який буде розглянуто у наступному розділі статті.

Майбутнє The Game Awards

The Game Awards, як одне з найпрестижніших заходів у світі відеоігор, безумовно, має цікаве майбутнє. Зі зростаючою популярністю та впливом на індустрію, церемонія має потенціал для подальшого розвитку та впровадження інновацій, які можуть змінити спосіб сприйняття та представлення відеоігор.

Інтерактивність та віртуальна реальність: Однією з ключових можливостей для розвитку The Game Awards є інтеграція технологій віртуальної реальності (VR) та доповненої реальності (AR). Це може дозволити аудиторії з усього світу відчути себе частиною події, перебуваючи в різних куточках планети. VR може також забезпечити нові форми представлення ігор, які номінуються на нагороди, дозволяючи глядачам взаємодіяти з ігровими світами у реальному часі.

Розширення культурного впливу: Зважаючи на глобальний характер індустрії, The Game Awards може стати платформою для більш глибокого визнання культурного різноманіття у відеоіграх. Це може бути реалізовано через підкреслення міжнародних студій-розробників, які створюють унікальний контент, що відображає різні культури і традиції. Тим самим, церемонія може сприяти збагаченню культурного ландшафту глобальної ігрової спільноти.

Екологічна стійкість: У світлі зростаючого усвідомлення екологічних проблем, The Game Awards може стати ініціатором екологічних ініціатив у відеоігровій індустрії. Це може включати в себе зусилля з відновлюваної енергії для розробки ігор, зменшення відходів і проведення «зелених» заходів.

Значення для індустрії: У майбутньому The Game Awards можуть стати не лише нагородною платформою, але й важливим форумом для обговорення ключових тенденцій та викликів у сфері. Організація обговорень, панелей та воркшопів може допомогти розвинути діалог між розробниками, гравцями та критиками, створюючи простір для обміну ідеями та інноваціями.

Такі можливості можуть забезпечити The Game Awards не лише яскраве майбутнє, але й ще більший вплив на відеоігрову індустрію, що надалі сприятиме її розвитку та популяризації.

ХарактеристикаThe Game AwardsІнші нагороди
Заснування2014Різні дати
ЗасновникДжефф КіліРізні організації
Місце проведенняЛос-Анджелес, КаліфорніяРізні місця
Метод визначення переможцівГолосування журі і фанатівТільки журі

Найпоширеніші запитання (FAQ):

  • Що таке The Game Awards?
    Це щорічна церемонія нагородження за досягнення у відеоігровій індустрії, започаткована у 2014 році.
  • Хто засновник The Game Awards?
    Засновником є Джефф Кілі, відомий ігровий журналіст.
  • Як визначаються переможці The Game Awards?
    Переможців визначають за змішаним голосуванням: 90% голосів від журі та 10% від фанатів.
  • Де проводиться церемонія The Game Awards?
    Церемонія проходить у Театрі Пікок в Лос-Анджелесі, Каліфорнія.

The Game Awards перетворилася на одну з найважливіших подій у галузі відеоігор, об’єднуючи розробників, геймерів і фанатів з усього світу. Церемонія не лише вшановує досягнення в індустрії, але й є платформою для анонсів новинок, які формують майбутнє ігор.

Усі переможці та номінанти The Game Awards 2024
Гра року (Game of the Year)
Astro Bot
Balatro
Black Myth: Wukong
Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Final Fantasy VII Rebirth
Metaphor: ReFantazio
Найкраща робота геймдиректора (Best Game Direction)
Astro Bot
Balatro
Black Myth: Wukong
Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Final Fantasy VII Rebirth
Metaphor: ReFantazio
Найкращий наратив (Best Narrative)
Metaphor: ReFantazio
Final Fantasy VII Rebirth
Like a Dragon: Infinite Wealth
Senua’s Saga: Hellblade II
Silent Hill 2
Найкращий артдирекшн (Best Art Direction)
Metaphor: ReFantazio
Astro Bot
Black Myth: Wukong
Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Neva
Найкращий саундтрек та музика (Best Score and Music)
Final Fantasy VII Rebirth
Astro Bot
Metaphor: ReFantazio
Silent Hill 2
Stellar Blade
Найкращий аудіодизайн (Best Audio Design)
Astro Bot
Call of Duty: Black Ops 6
Final Fantasy VII Rebirth
Senua’s Saga: Hellblade II
Silent Hill 2
Найкраще акторське виконання (Best Performance)
Меліна Юргенс (Senua’s Saga: Hellblade II)
Бріана Вайт (Final Fantasy VII Rebirth)
Ганна Телле (Life is Strange: Double Exposure)
Гамберлі Гонсалес (Star Wars Outlaws)
Люк Робертс (Silent Hill 2)
Інновації в доступності (Innovation in Accessibility)
Prince of Persia: The Lost Crown
Call of Duty: Black Ops 6
Diablo IV
Dragon Age: The Veilguard
Star Wars Outlaws
Ігри із соціальним впливом (Games for Impact)
Neva
Closer the Distance
INDIKA
Life is Strange: Double Exposure
Senua’s Saga: Hellblade II
Tales of Kenzera: Zau
Найкраща підтримка гри (Best Ongoing Game)
Helldivers II
Destiny 2: The Final Shape
Diablo IV
Final Fantasy XIV
Fortnite
Найкраща підтримка спільноти (Best Community Support)
Baldur’s Gate III
Final Fantasy XIV
Fortnite
Helldivers II
No Man’s Sky
Найкраща інді-гра (Best Independent Game)
Balatro
Animal Well
Lorelei and the Laser Eyes
Neva
UFO 50
Найкращий дебют інді-гри (Best Debut Indie Game)
Balatro
Animal Well
Manor Lords
Pacific Drive
The Plucky Squire
Найкраща мобільна гра (Best Mobile Game)
Balatro
AFK Journey
Pokemon Trading Card Game Pocket
Wuthering Waves
Zenless Zone Zero
Найкраща VR/AR гра (Best VR/AR)
Batman: Arkham Shadow
Arizona Sunshine Remake
Asgard’s Wrath II
Metal: Hellsinger VR
Metro Awakening
Найкраща екшн-гра (Best Action Game)
Black Myth: Wukong
Call of Duty: Black Ops 6
Helldivers II
Stellar Blade
Warhammer 40,000: Space Marine II
Найкращий екшн/пригоди (Best Action/Adventure)
Astro Bot
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
Prince of Persia: The Lost Crown
Silent Hill 2
Star Wars Outlaws
Найкраща рольова гра (Best Role Playing)
Metaphor: ReFantazio
Dragon’s Dogma II
Elden Ring: Shadow of the Erdtree
Final Fantasy VII Rebirth
Like a Dragon: Infinite Wealth
Найкращий файтинг (Best Fighting)
Tekken 8
Dragon Ball: Sparking! ZERO
Granblue Fantasy Versus: Rising
Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics
Multiversus
Найкраща сімейна гра (Best Family)
Astro Bot
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
The Plucky Squire
Princess Peach: Showtime!
Super Mario Party Jamboree
Найкращий симулятор/стратегія (Best Simulation/Strategy)
Frostpunk 2
Age of Mythology: Retold
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess
Manor Lords
Unicorn Overlord
Найкраща спортивна/гоночна гра (Best Sports/Racing)
EA Sports FC 25
F1 24
NBA 2K25
TopSpin 2K25
WWE 2K24
Найкраща багатокористувацька гра (Best Multiplayer)
Helldivers II
Call of Duty: Black Ops 6
Super Mario Party Jamboree
Tekken 8
Warhammer 40,000: Space Marine II
Найкраща кінодаптація (Best Adaptation)
Fallout
Arcane
Knuckles
Like a Dragon: Yakuza
Tomb Raider: The Legend of Lara Croft
Найочікуваніша гра (Most Anticipated Game)
Grand Theft Auto VI
Death Stranding 2: On the Beach
Ghost of Yotei
Metroid Prime 4: Beyond
Monster Hunter Wilds
Контент-мейкер року (Content Creator of the Year)
CaseOh
Illojuan
Techno Gamers
TypicalGamer
Usada Pekora
Найкраща кіберспортивна гра (Best Esports Game)
League of Legends
Counter-Strike 2
Dota 2
Mobile Legends: Bang Bang
VALORANT
Найкращий кіберспортсмен (Best Esports Athlete)
Faker (Lee Sang-hyeok)
33 (Neta Shapira)
Aleksib (Aleksi Virolainen)
Chovy (Jeong Ji-hoon)
ZyWoO (Mathieu Herbaut)
ZmjjKk (Zheng Yongkang)
Найкраща кіберспортивна команда (Best Esports Team)
T1 (League of Legends)
Bilibili Gaming (League of Legends)
Gen.G (League of Legends)
Navi (Counter-Strike 2)
Team Liquid (Dota 2)
Премія «Голос гравців»
Black Myth: Wukong
Genshin Impact
Wuthering Waves
Zenless Zone Zero
Elden Ring: Shadow of the Erdtree

 

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.