Австралійська федеральна поліція заявила, що не має іншого вибору, окрім як впроваджувати штучний інтелект у свої розслідування, оскільки обсяг даних, які аналізуються під час розслідувань, надзвичайно великий. За словами Бенджаміна Ламонта, менеджера з технологічної стратегії та даних агентства, в середньому розслідування охоплюють близько 40 терабайт даних. Це включає матеріали, отримані з 58,000 звернень на рік до центру боротьби з експлуатацією дітей, і кожні шість хвилин повідомляється про кіберінцидент.
Про це розповідає ProIT
«У нас немає іншого вибору, окрім як покладатися на AI», — сказав він на конференції Microsoft AI у Сіднеї в середу. «Це перевищує можливості людського масштабу, тому ми змушені активно впроваджувати AI і використовувати його в різних сферах».
Крім того, що агентство є учасником федерального випробування технології Copilot AI assistant, воно використовує інструменти Microsoft для розробки власного AI для внутрішнього використання. Наприклад, проводяться роботи з перекладу 6 мільйонів електронних листів і перегляду 7000 годин відеоматеріалів.
Розпізнавання даних за допомогою AI
Ламонт зазначив, що перегляд такої кількості матеріалів вручну є неможливим, тому AI відіграє значну роль у цьому процесі. Наразі агентство працює з набором даних, обсягом 10 петабайтів (10,240 терабайт), а один телефон, вилучений під час розслідування, може містити до 1 терабайта даних. AI допомагає структурувати отримані файли, щоб спростити їх обробку для офіцерів.
Також агентство розробляє AI для виявлення зображень deepfake та шукає шляхи очищення і аналізу даних, отриманих під час розслідувань. Вони розглядають можливість використання генеративного AI для створення текстових резюме зображень або відео перед тим, як їх переглянуть офіцери, щоб уникнути неочікуваної експозиції до графічних матеріалів. AI також може модифікувати такий контент, перетворюючи зображення у відтінки сірого або видаляючи аудіо.
Виклики та етичні аспекти
Поліція зіткнулася з критикою за використання технології, зокрема коли її офіцери використовували Clearview AI, сервіс розпізнавання облич на основі фотографій з інтернету. Ламонт зазначив, що «ми не завжди робили все правильно». «Ми були змушені посилити внутрішні процеси, і це було ключовим моментом, адже це не просто „встановив і забув“», — додав він. «Оскільки технології та процеси розвиваються, ми повинні постійно слідкувати за тим, щоб вони були етичними та відповідальними, тому ми створили відповідальний технічний комітет у межах організації для оцінки нових технологій».
Він підкреслив, що важливо публічно обговорювати використання AI у поліції та забезпечити, щоб завжди була дотримана процедура, за якою остаточні рішення приймалися людиною після аналізу AI.