Головна Технології Британські TikTok-креатори готуються до втрати аудиторії в США

Британські TikTok-креатори готуються до втрати аудиторії в США

Якщо TikTok зникне з ринку США, це позначиться не лише на 170 мільйонах американських користувачів. Британські TikTok-креатори та підприємці також відчують втрату суттєвої частини своєї аудиторії. Відеоплатформа є основним каналом для британських авторів контенту, які заробляють на переглядах і рекламних угодах зі спонсорами. Зі вступом заборони в силу в неділю, глобальна база користувачів зазнає значних змін.

Про це розповідає ProIT

«У англомовних країнах багато творців мають значну аудиторію у США», — зазначив Томас Волтерс, генеральний директор рекламного агентства Billion Dollar Boy у Великобританії. Він додав, що заборона стане «справжнім ударом» для тих, хто створив свою аудиторію з нуля на TikTok.

Зміни у спілкуванні з американською аудиторією

Джей Біч, 30-річний креатор з Лондона, зазначив, що американська аудиторія складає близько половини його 1,7-мільйонної бази підписників. «Ми всі помітимо цю втрату у наших стрічках», — сказав він. Хоча Біч також публікує контент на YouTube Shorts та Instagram, він зауважив, що користувачі TikTok не завжди переходять на інші платформи.

Фетс Тімбо, комедіантка та активістка з питань інвалідності, має 3 мільйони підписників на TikTok, четверть яких — американці. «TikTok є важливим для моєї кар’єри, оскільки дозволяє мені зв’язатися з американською аудиторією, де часто бракує репрезентації таких, як я», — каже Тімбо. Вона додає, що заборона стане «значним кроком назад», але вона активно працює над створенням контенту на Instagram, щоб підтримувати зв’язок з американськими підписниками.

Вплив на бізнес і творчу індустрію

Ем Воллбанк, креатор з південного Йоркширу, також відзначила значну популярність своїх комедійних скетчів серед американської аудиторії. Воллбанк, відома своїми роликами про персонажів з Гаррі Поттера, зазначила, що популярність у США відкрила для неї можливості працювати з такими компаніями, як Disney+.

Сара Юма, яка займається продажем аксесуарів з африканських тканин, говорить, що американська аудиторія була важливою для розвитку її бізнесу під час карантину. «Втрата TikTok у США означатиме втрату значної частини мого ком’юніті», — зазначила вона.

Сем Корнфорт, який публікує фітнес-комедійні скетчі, сказав, що втрата американської аудиторії може вплинути на можливості з брендами, які приділяють увагу загальному охопленню.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.