Головна Технології Чат-боти на основі штучного інтелекту набирають популярності у сфері духовності

Чат-боти на основі штучного інтелекту набирають популярності у сфері духовності

Чат-боти зі штучним інтелектом дедалі частіше використовуються для надання духовних порад і відповіді на релігійні питання. Згідно з дослідженням, опублікованим у The New York Times, такі додатки, як Bible Chat, уже завантажили понад 30 мільйонів разів, а ще один популярний додаток Hallow у минулому році посідав перше місце в App Store від Apple.

Про це розповідає ProIT

Зростання популярності релігійних додатків

Додатки, засновані на штучному інтелекті, здебільшого спрямовані на те, щоб допомогти користувачам знайти відповіді у релігійних текстах і доктринах. Деякі з них навіть дозволяють користувачам вести діалоги, імітуючи спілкування з Богом. Рабин Джонатан Роман вважає, що подібні сервіси можуть стати своєрідним «шляхом до віри» для «цілого покоління людей, які ніколи не відвідували церкву чи синагогу».

Ризики використання AI для духовних консультацій

Втім, експерти застерігають, що чат-боти базуються на моделях, які підлаштовуються під думки користувачів, а це може призводити до зміцнення ілюзорних або конспірологічних переконань. Професорка Техаського університету A&M Гайді Кемпбелл, яка досліджує взаємодію цифрової культури та релігії, зазначає, що такі інструменти не мають справжнього духовного розрізнення.

“It’s not using spiritual discernment, it is using data and patterns,” Campbell said.

За словами дослідників, основна небезпека полягає в тому, що чат-боти не замінюють глибокого релігійного досвіду, а лише аналізують і відтворюють дані, що може впливати на сприйняття віри сучасними користувачами.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.