Компанія Microsoft вирішила зупинити розробку нового проєкту Perfect Dark для Xbox Series X/S і ПК, а також оголосила про закриття студії The Initiative, яка займалася цією грою. Такі рішення стали частиною масштабних скорочень, що охопили понад 9000 співробітників корпорації.
Про це розповідає ProIT
Ключові зміни у структурі Xbox Game Studios
Відомо, що Microsoft також припинила розробку ще низки ігор, серед яких неанонсована MMORPG від ZeniMax Online і Everwild від студії Rare. Інформацію про це підтвердило внутрішнє повідомлення від голови Xbox Game Studios Метта Буті, адресоване співробітникам компанії. У листі йшлося про перегляд пріоритетів і фокусування на тих напрямках, які мають максимальний потенціал за поточних ринкових умов.
Було ухвалено непросте рішення зупинити розробку Perfect Dark і Everwild, а також закрити кілька інших незаявлених проєктів. У результаті ми розформовуємо студію The Initiative. Ці кроки відображають прагнення переосмислити пріоритети та сфокусувати зусилля на напрямках, які принесуть найбільшу віддачу в поточних ринкових умовах. Незважаючи на те, що це важкий вибір, ми залишаємося вірними нашій місії – створювати яскраві ігрові світи та захопливі історії. Зараз в активній фазі у нас понад 40 проєктів, і на 2026 рік формується сильна лінійка релізів.
Вплив на ігрову індустрію та працівників
За словами Метта Буті, Microsoft приділяє особливу увагу підтримці звільнених співробітників. Їм надано вихідну допомогу, а також сприяння у пошуку нової роботи як у межах Xbox, так і за її межами. Разом зі студією The Initiative, яка співпрацювала з Crystal Dynamics над створенням Perfect Dark, під скорочення потрапили працівники інших підрозділів. Зокрема, автори Forza Motorsport зі студії Turn 10 втратили близько половини команди. Також скорочення зачепили кілька студій, що працюють над Call of Duty, зокрема Raven Software.
Реліз оновленої Perfect Dark був одним із найочікуваніших серед прихильників серії та геймерів, які пам’ятають епоху перших Xbox. Минулого року демонструвалися показові відео з ігровим процесом, що давало надію на реліз у найближчі роки. Втім, ці плани більше не актуальні, а ігрова індустрія стикається з черговим ударом через корпоративну нестабільність.