Головна Технології Перехід до електромобілів у Великій Британії: нагальність і можливості

Перехід до електромобілів у Великій Британії: нагальність і можливості

Автор: Анна Мельник

Перехід до електромобілів для Великої Британії – це не черговий етап культурної війни, а стратегічний вибір. Чи готові ми скористатися змінами, що настають, або дозволимо конкурентам обігнати нас, відклавши прийняття рішень?

Про це розповідає ProIT

Попередні уряди могли б затягувати процес, але теперішнє керівництво розуміє важливість дотримання терміну 2030 року. Більшість автовиробників у країні вже налаштовані перейти на електромобілі до цього часу, і значні інвестиції вже розпочалися. Однак затримка в реалізації планів загрожує втратою довіри, інвестицій, робочих місць та економічного зростання.

Стабільність і розвиток галузі

Британська автомобільна індустрія забезпечує робочі місця для понад 150 тисяч людей. Успіхи в розвитку цієї галузі сприятимуть економічному зростанню. Наше завдання – надати інвесторам впевненість, а не змінювати правила гри. Відновлення терміну 2030 року у нашому маніфесті є важливим кроком.

Консультації з промисловістю допоможуть визначити, як краще досягти цієї мети. Це консультація про те, як, а не чи варто досягти цієї амбіції. Електромобілі стають дедалі доступнішими та практичнішими, адже ціни знижуються, вони дешевші в експлуатації, а інфраструктура для зарядки швидко розвивається.

Майбутнє без викидів

Транспорт є однією з основних причин забруднення повітря, і перехід на електромобілі забезпечить чистіше та здоровіше повітря для наших дітей. Затягування лише підвищує витрати для індустрії та родин. Ми хочемо, щоб нове покоління безвикидних автомобілів було спроектоване та виготовлене у Британії.

На бюджетному рівні виділено понад 2 мільярди фунтів на виробництво автомобілів з нульовими викидами, що допоможе у дослідженнях та розвитку цих технологій. Також вкладається понад 200 мільйонів фунтів у розширення мережі зарядних станцій.

Уряд активно підтримує виробників та сприяє їхньому переходу на «зелену» економіку. Наприклад, Jaguar Land Rover вже заявила про повний перехід на електромобілі та інвестує мільярди у британську економіку. Toyota також планує досягти вуглецевої нейтральності своїх виробничих потужностей у Великій Британії до 2030 року.

Ця урядова стратегія не має на меті скорочення промисловості під час декарбонізації. На фоні глобальних викликів, таких як скорочення робочих місць Ford в Європі та закриття заводу Vauxhall в Лутоні, ми усвідомлюємо необхідність підтримки галузі. Саме тому я зустрічаюся з лідерами промисловості, щоб обговорити, як краще здійснити цей перехід.

«Ми можемо або прискорити процес та використати енергетичний перехід для створення нових робочих місць та зеленого майбутнього, або відстати. Цей уряд не допустить повторення минулих помилок».

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.