Чутки про можливий ремейк легендарної гри The Elder Scrolls IV: Oblivion отримали новий поштовх завдяки витоку інформації під час судового процесу між Microsoft і Федеральною торговою комісією влітку 2023 року. Згідно з інформацією, що стала доступною, у внутрішній документації Bethesda був згаданий проєкт ремейка, який планували ще до пандемії.
Про це розповідає ProIT
Варто зазначити, що пандемія змінила багато планів, тому дати з графіка релізів можуть бути неактуальними. Деякі проєкти, як-от продовження Ghostwire: Tokyo, можливо, не будуть реалізовані, якщо тільки студія Tango Gameworks не отримає права на цей IP у Microsoft.
Нові деталі ремейка
Днями з’явилися нові відомості, які надали додаткову вагу чуткам. Як повідомляє MP1st, студія Virtuos працює над ремейком Oblivion на рушію Unreal Engine 5. Колишній співробітник студії поділився інформацією про значні поліпшення у шести основних аспектах гри: витривалість, стелс, блокування, стрільба з лука, реакція на шкоду і HUD.
Ключові зміни в геймплеї
- Блокування: Інспіроване іграми Soulslike та сучасними екшн-іграми.
- Стелс: Повністю переглянутий з новою формулою нанесення шкоди.
- Витривалість: Менше виснаження, що рідше викликає нокдаун.
- HUD: Оновлений для поліпшеної візуалізації і зручності користування.
- Реакція на шкоду: Реалістичніша, як для гравців, так і для NPC.
- Стрільба з лука: Більш плавна в режимах від першої та третьої особи.
Чутки про залучення Virtuos впливають на довіру до цих відомостей, хоча офіційного анонсу ще не було. Незважаючи на можливий збіг за часом з модом Skyblivion, це не викликає занепокоєння у команди модоробів. Схоже, що вихід ремейка – лише питання часу.