Головна Технології Як штучний інтелект змінює бізнес: від фармацевтики до кіноіндустрії

Як штучний інтелект змінює бізнес: від фармацевтики до кіноіндустрії

Кір Стармер цього тижня оголосив про амбітний план з 50 пунктів, спрямований на те, щоб зробити Велику Британію світовим лідером у сфері штучного інтелекту та збільшити економічне зростання на 47 мільярдів фунтів стерлінгів щороку протягом десятиліття. Це багатомільярдне інвестування планує збільшити в 20 разів обсяг обчислювальних потужностей під державним контролем до 2030 року, що, як очікується, стане переломним моментом для бізнесу та державних організацій.

Про це розповідає ProIT

Потенційні ризики та переваги

Реакція на оголошення була неоднозначною. Дехто побоюється, що штучний інтелект може стати причиною масових скорочень робочих місць, а також знищити цінність і зростання креативних індустрій через плани полегшити доступ AI-компаній до художніх творів для збору даних безкоштовно. Попри ці занепокоєння, багато бізнесменів вже бачать революційні можливості штучного інтелекту і активно впроваджують його у свою діяльність.

Інша проблема, що викликає занепокоєння, полягає в тому, що енергоємні датацентри, необхідні для роботи програм штучного інтелекту, можуть перевищити потужності енергетичної мережі Великої Британії. Проте, деякі вважають, що технологія може прискорити революцію в сфері чистої енергетики, вирішуючи проблеми управління енергетичними системами майбутнього.

Зокрема, компанія Google ще у 2019 році розробила нейронну мережу для підвищення точності прогнозів виробництва електроенергії з її відновлюваних джерел. Це дало змогу не лише збалансувати власне споживання, а й продавати надлишок електроенергії назад у мережу, підвищивши фінансову вартість своєї вітрової енергії на 20%.

Трансформація галузей

У Великій Британії постачальник енергії Octopus Energy використовує можливості машинного навчання своєї операційної системи Kraken, щоб дозволити своїм клієнтам отримувати електроенергію за зниженими цінами та з меншою вуглецевою емісією через тарифи, що враховують час використання. Це дозволяє знизити витрати на електроенергію до 40% та зменшити потребу у нових інвестиціях у викопні види палива.

У креативних індустріях, попри занепокоєння щодо авторських прав, медіакомпанії підписують ліцензійні угоди з великими розробниками штучного інтелекту або використовують технології, щоб максимально ефективно використовувати власний контент. Наприклад, рекламний гігант WPP інвестує 250 мільйонів фунтів стерлінгів щороку у дані та штучний інтелект, використовуючи ці технології в своїх маркетингових кампаніях.

У фармацевтичній галузі великі виробники ліків та спеціалізовані на AI біотехнологічні компанії використовують технології для прискорення розробки лікарських засобів та зниження витрат. AI допомагає їм створювати розумніші клінічні випробування, обираючи пацієнтів, які найімовірніше відгукнуться на терапію. Аналітика показує, що з 2015 року 75 ліків, створених за допомогою AI, вступили в клінічні випробування.

AI також допомагає авіакомпаніям управляти великими флотами літаків та тисячами екіпажу в непередбачуваних умовах неба. Наприклад, Ryanair використовує AI для оптимізації розкладів та вибору найкращих літаків для кожного рейсу.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.