Про це розповідає ProIT
Клікбейти, які часто вводять в оману користувачів щодо справжнього змісту контенту, залишаються серйозною проблемою на платформі YouTube. У відповідь на це, Google оголосила про початок боротьби з таким типом контенту, починаючи з Індії.
«Протягом наступних місяців» боротьба з клікбейтом в YouTube розпочнеться з Індії. Google має на увазі випадки, коли назва або ескіз відео містить обіцянки чи твердження, яких немає в самому відео, особливо якщо йдеться про екстрені новини та поточні події.
Причини боротьби з клікбейтом
За словами Google, клікбейти можуть призвести до того, що глядачі почуваються обдуреними чи розчарованими, особливо коли вони звертаються до платформи у пошуках важливої чи актуальної інформації. Для уникнення цього Google почне видаляти контент, що містить клікбейт, без попереджень для авторів, надаючи пріоритет новим відео.
Невизначеність нової політики
Хоча Google анонсувала ці зміни, багато питань залишаються без відповіді. Неясно, як саме буде класифікуватися контент новин і поточних подій, такі як спортивні новини, і яким чином буде здійснюватися перевірка мільйонів відео, що завантажуються на платформу щодня. Додаткові інструкції можуть знадобитися для розширення й посилення цієї політики в інших регіонах.