Alphabet (NASDAQ: GOOGL) (NASDAQ: GOOG) привернула увагу наприкінці 2024 року, коли її генеральний директор звернувся до співробітників із закликом бути готовими до важливого 2025 року, зазначивши, що він буде складним. Незважаючи на виклики, які чекають компанію, це може стати відправною точкою для зростання її акцій.
Про це розповідає ProIT
Критичний рік для Alphabet
На штаб-квартирі в Маунтін-В’ю, Каліфорнія, Пічай пояснив, чому 2025 рік є критично важливим для Alphabet. Він підкреслив, що ставки надзвичайно високі в сфері штучного інтелекту (ШІ) і що компанія повинна прискорити свої дії. Генеральний директор назвав цей момент руйнівним, вказуючи на необхідність використання ШІ для вирішення реальних проблем.
Водночас Пічай визнав тиск з боку регуляторів. У 2024 році Alphabet програла антимонопольну справу, ініційовану Міністерством юстиції США, яке визнало, що компанія має монополію на пошукові системи. Як засіб виправлення, Міністерство юстиції попросило суд вимагати від компанії відмовитися від браузера Chrome, а також, можливо, від операційної системи Android, разом із поділом даних користувачів та рекламодавців. Тим часом Міністерство юстиції завершило ще одну справу проти компанії, пов’язану з домінуванням на ринку онлайн-реклами, а Великобританія також висловила свої заперечення щодо практик рекламних технологій Alphabet.
Сфокусованість на штучному інтелекті
Проте Пічай зазначив, що це є частиною діяльності компанії, враховуючи її масштаб, і що вона не повинна відволікатися. Основна увага компанії у 2025 році, безумовно, буде зосереджена на ШІ. Генеральний директор представив діаграму, яка показує, що її велика мовна модель Gemini 1.5 наразі випереджає конкурентів, зокрема ChatGPT, і прогнозує, що буде багато обговорень щодо того, які моделі найкращі.
Однією з областей, в якій Alphabet, здається, має явну перевагу, є відео ШІ. Відеогенератор Veo 2 отримав схвальні відгуки і вважається значно кращим, ніж відеогенератор Sora від OpenAI, який з’явився всього кілька тижнів перед Veo 2. Veo 2 був навчений за допомогою платформи YouTube, що, ймовірно, пояснює його переваги.
Нова генерація штучного інтелекту Gemini 2.0 буде інтегрована в продукти компанії в 2025 році. Alphabet також прагне просувати свій додаток Gemini, який наразі не є таким популярним, як ChatGPT. Хоча компанія спостерігала певний сильний імпульс в останні місяці, вона все ще намагається наздогнати, адже ChatGPT став синонімом ШІ після свого стрімкого входження на ринок кілька років тому. Пічай зазначив: “Масштабування Gemini для споживачів буде нашим найбільшим пріоритетом у наступному році.”