Головна ІТ-бізнес Hindu-додаток Sri Mandir залучив $20 млн інвестицій і прискорює цифрову релігійну трансформацію

Hindu-додаток Sri Mandir залучив $20 млн інвестицій і прискорює цифрову релігійну трансформацію

Індійський стартап AppsForBharat, який стоїть за популярним Hindu-додатком Sri Mandir, залучив $20 млн у новому інвестиційному раунді менш ніж за рік після попереднього раунду на $18 млн. Інтерес до платформи з боку інвесторів продовжує зростати разом із кількістю відданих користувачів.

Про це розповідає ProIT

Стрімке зростання ринку релігійних додатків

Лідером інвестиційного раунду стала компанія Susquehanna Asia Venture Capital, до якої приєдналися й чинні інвестори, серед яких Fundamentum Partnership, Elevation Capital та Peak XV Partners. За даними AppsForBharat, Sri Mandir надає рішення для сектору, де більшість послуг залишалися офлайн і розрізненими: індуїстська храмова економіка в Індії оцінюється в ₹3,02 трлн (близько $40 млрд), що становить майже 2,3% ВВП країни.

Заснована у листопаді 2020 року, компанія представила додаток Sri Mandir для онлайн-молитов і віртуальних підношень у храмах. Від початку запуску застосунок завантажили понад 40 млн разів, а лише за останні 12 місяців 1,2 млн користувачів здійснили онлайн-молитви та підношення у більш ніж 70 храмах по всій Індії.

На сьогодні додаток налічує близько 3,5 млн активних користувачів щомісяця, з яких приблизно 90 тисяч — поза межами Індії. Попри те, що основна аудиторія знаходиться в країні, середній дохід на одного користувача за кордоном суттєво вищий: близько ₹7 000 (приблизно $81), тоді як у самій Індії — ₹600–800 ($7–$9). Близько 20% доходу надходить від індійської діаспори у США, Великій Британії, ОАЕ, Канаді, Австралії та Новій Зеландії. Кількість зареєстрованих користувачів Sri Mandir за кордоном зростає на 15% щокварталу, досягнувши 700 тисяч.

В Індії аудиторія додатку рівномірно розподілена між містами першого й другого рівня, а 30% користувачів — молодші за 35 років. За межами країни більшість користувачів — чоловіки й жінки віком від 30 років.

“The app has been retentive and primary because these transactions are something that the user will do throughout the year, multiple times a year,” Sachan told TechCrunch.

На початку 2025 року Sri Mandir досягнув річного темпу доходу понад $12 млн. При цьому рівень утримання користувачів протягом шести місяців складає близько 55% — понад половина залишаються активними через пів року після реєстрації.

Перспективи розвитку та конкуренція на ринку

Поведінка користувачів залежить від регіону: в Індії 20–25% клієнтів використовують додаток і для молитов, і для підношень, у США ця частка сягає 50%. Конкуренція зростає — з’явилися інші додатки, проте разом вони складають лише 15–20% від усіх інсталяцій Sri Mandir.

Платформа отримує комісію від храмів за вихід в онлайн — у середньому 20–25%, залежно від набору послуг. Окрім основних функцій, Sri Mandir поступово розширює асортимент товарів і сувенірної продукції від відомих храмів, що дозволяє диверсифікувати джерела доходу. При цьому храми також відчувають позитивний ефект — їхні доходи зростають на 15–25% завдяки онлайн-донатам.

У 2024 році ринок релігійних технологій в Індії залучив рекордні $50,5 млн, і країна посідає друге місце у світі за обсягами інвестицій у цій галузі після США. AppsForBharat залишається лідером сегменту, залучивши $33,4 млн до поточного раунду.

Попри зростання ринку, Sri Mandir у 2025 році поступився першістю в індійському топі релігійних додатків додатку Bible від LifeChurch.tv, який має понад 80 млн активних користувачів щомісяця у світі. Втім, Sri Mandir зберігає лідерство серед Hindu-додатків і входить до топ-35 релігійних застосунків у світі.

Залучені кошти компанія спрямує на розвиток понад 20 міст-храмів, зокрема у Варанасі, Айодх’ї, Харідварі та Удджаїні. Тут відкриють фізичні логістичні хаби, які оброблятимуть до 50 тисяч замовлень та створюватимуть нові робочі місця. Додаток також вдосконалюється за допомогою AI-функцій, які дозволять користувачам ставити питання про віру, молитви та свята, отримуючи відповіді, як від священика чи старших у родині.

Компанія співпрацюватиме з фахівцями й впроваджуватиме захист від помилкової інформації, яку може генерувати штучний інтелект. У найближчі роки AppsForBharat планує досягти прибутковості та розглядає можливість IPO у 2027–2028 роках. Уже цього року компанія планує розширити мережу храмів до 500 і збільшити штат із 300 до 400 працівників.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.