Корпорація Meta приєдналася до ряду американських компаній, які вирішили відмовитися від внутрішніх програм різноманітності, рівності та інклюзії (DEI) в очікуванні вступу на посаду президента Дональда Трампа. Такі зміни вплинуть на процеси найму, навчання та вибору підрядників.
Про це розповідає ProIT
У записці для співробітників, отриманій сайтом Reuters, віцепрезидентка відділу кадрів Meta Джанель Гейл підтвердила, що це рішення обумовлене «зміною політичного ландшафту»: «Правовий і політичний ландшафт навколо зусиль з забезпечення різноманітності, рівності та інклюзивності у Сполучених Штатах змінюється».
Нові підходи до інклюзивності в Meta
Meta планує розробляти програми, які зосереджені на застосуванні справедливих і послідовних практик, що зменшують упередженість незалежно від походження, додала Гейл через Axios. Це рішення приходить після того, як Meta скасувала деякі програми з перевірки фактів у Facebook, Instagram і Threads.
Також відомо, що минулого тижня Meta залучила республіканця Джоела Каплана на посаду головного спеціаліста з глобальних справ, а також Дейна Вайта, президента UFC та головного союзника Трампа, до складу правління. Марк Цукерберг, генеральний директор Meta, пообіцяв пожертвувати $1 млн на інавгурацію Дональда Трампа для покращення відносин з майбутнім президентом.
Світові тенденції в бізнесі
Цікаво, що не лише Meta вирішила змінити підхід до програм різноманітності. Так, Amazon також оголосила про закриття «застарілих програм та матеріалів», пов’язаних з різноманітністю та інклюзивністю, до кінця 2024 року, як було зазначено в грудневій записці до співробітників. Подібні кроки вже зробили McDonald’s, John Deere, Ford та Walmart.
Ілон Маск, між тим, став першим у світі, чий капітал досяг $400 млрд, збільшившись на 77% після перемоги Трампа. Це підтверджує, що політичні зміни можуть істотно впливати на світ бізнесу.