Стартап Nothing, що спеціалізується на споживчій електроніці, завершив раунд фінансування серії C, залучивши $200 мільйонів. Головним інвестором виступила Tiger Global, а нова оцінка компанії сягнула $1,3 мільярда.
Про це розповідає ProIT
Інвестори та розвиток компанії
До раунду також долучилися вже існуючі інвестори: GV, Highland Europe, EQT, Latitude, I2BF, Tapestry, а також нові стратегічні партнери — Nikhil Kamath і Qualcomm Ventures. Після цього раунду загальний обсяг залучених Nothing інвестицій перевищив $450 мільйонів.
“Carl and the team at Nothing are reimagining hardware and software with an AI overlay to position their products for the next era of personal technology. We’re excited to partner with this exceptional team as they pioneer AI-native experiences”, — заявив Matt Watcher, партнер Tiger Global.
Компанія також анонсувала намір відкрити новий раунд фінансування від спільноти, попередньо залучивши під час таких кампаній $11,5 мільйона. Nothing робить ставку на унікальний дизайн і вже повідомила про понад $1 мільярд сукупних продажів у 2025 році. Один із ранніх інвесторів компанії позитивно оцінив її темпи розвитку та шляхи до прибутковості.
З моменту заснування Nothing працювала над створенням власної інфраструктури й ланцюга постачання, що дозволило їй налагодити глобальні поставки пристроїв у короткі терміни. Модель Nothing Phone (3) з прозорим корпусом та оригінальним інтерфейсом стала другою в асортименті, що офіційно продається у США.

Стратегія на AI та глобальний ринок
Наразі частка Nothing на світовому ринку смартфонів становить менше 1%, але в Індії — найбільшому для компанії ринку — вона досягла 2%. За даними IDC, компанія відправила 5,1 мільйона пристроїв, з яких понад мільйон — у другому кварталі 2025 року. 80% продажів зосереджені в Азії.
Засновник Nothing Карл Пей орієнтує бренд на нове покоління користувачів, які шукають альтернативи вже відомим брендам. За його словами, саме унікальний підхід до дизайну та технологій приваблює цю аудиторію.
Партнер Highland Europe Тоні Заппала вважає, що Nothing стала впізнаваною компанією на ринку, що спрощує залучення талантів і вибудовування стосунків у ланцюзі постачання. Компанія планує створити операційну систему з глибокою інтеграцією AI та функціями персоналізації, які можуть охопити не лише смартфони. Для цього на позицію керівника AI-напряму запросили Селіма Бенаята, екс-керівника Linktree та засновника Bento.
Заппала підкреслює, що побудова ефективної AI-екосистеми полягає не лише у вирішенні технічних завдань, а й у формуванні довіри користувачів.
Серед ключових AI-розробок Nothing — інтелектуальний пошук Essential Search. Пей вірить, що смартфони залишаться основною платформою для AI-застосувань найближчі 3–5 років.
Nothing планує презентувати AI-пристрій вже наступного року. Водночас на ринку апаратних AI-продуктів поки що бракує успішних кейсів: стартап Humane був викуплений HP після невдач із пристроєм AI Pin, а компанія Rabbit досі доопрацьовує свій R1 після невдалого старту.