Urban Company, провідна індійська платформа для домашніх послуг, здійснила вражаючий дебют на публічному ринку, відкрившись на 58% вище за свою стартову ціну під час найбільш популярного IPO року в Індії.
Про це розповідає ProIT
Рекордний попит та зростання акцій Urban Company
Компанія, заснована у Гуруграмі, з’явилася на Національній біржі Мумбаї з ціною ₹162,25 за акцію (близько $1,84), що значно перевищило початкову ціну IPO у ₹103. Минулого тижня пропозиція акцій була перевищена заявками більш ніж у 100 разів, що свідчить про надзвичайно високий попит з боку як інституційних, так і роздрібних інвесторів. Для ранніх інвесторів компанії це стало частковою можливістю виходу з бізнесу.
“Accel, який інвестував за середньою ціною ₹3,61 за акцію, наразі має потенційний прибуток майже у 45 разів, тоді як Elevation, з ціною входу ₹5,39 за акцію, може заробити близько 30 разів, а Tiger Global очікує скромніший приріст приблизно у 1,3 рази від своєї інвестиції”.
Масштабування бізнесу та плани розвитку
Одним з ключових факторів успіху Urban Company за останнє десятиліття стала організація раніше неструктурованого ринку побутових послуг Індії. Компанія надає широкий спектр послуг — від прибирання й сантехнічних робіт до електрики, масажу та б’юті-процедур, забезпечуючи їх цифровізацію через власний застосунок. Це дозволило Urban Company майже монополізувати цей сектор та стати найбільшим гравцем на ринку організованих побутових послуг країни.
Перед запуском публічного розміщення на $217 млн, Urban Company залучила $97 млн від провідних як міжнародних (Goldman Sachs, Dragoneer Investment Group, Norges Bank, GIC, Nomura Amundi Funds, Steadview Capital, Prosus, WhiteOak), так і локальних інституціональних інвесторів, зокрема SBI Mutual Fund, ICICI Prudential, Nippon та UTI.
Urban Company була заснована у листопаді 2014 року під назвою UrbanClap Абгіраджем Сінгхом Бхалом, Варуном Кхайтаном і Рагхавом Чандрою. Сьогодні сервіс працює у 59 містах чотирьох країн: Індії, ОАЕ, Сінгапурі та Саудівській Аравії, причому основним ринком залишається Індія. До кінця 2030 фінансового року компанія планує розширити географію на понад 200 міст, щоб надати доступ до своїх послуг ще більшій кількості клієнтів.
Залучені кошти Urban Company планує спрямувати на розвиток технологій, хмарну інфраструктуру, оренду офісів та маркетинг.