Попри поширену думку про домінування консолей, ринок ПК-ігор демонструє стабільне зростання. Згідно з масштабним дослідженням, представленим Epyllion, ПК-ігри залишаються на піку популярності, тоді як ринок консолей перебуває в стагнації.
Про це розповідає ProIT
Epyllion у своїй презентації вказує, що ринок ігор на ПК стабільно розвивається з 2011 року. Водночас консолі не демонструють значних змін протягом останніх п’яти років, а мобільний ринок навіть трохи знизився.
Інфографіка витрат на ігри
Дані показують, що у 2024 році витрати на консолях, включно з Nintendo Switch, досягли $18 млрд, тоді як ПК-геймери витратили $30 млрд. Однак мобільні ігри домінують з обсягом у $83 млрд, що становить 55% ринку. Витрати на портативні консолі зросли до $9 млрд, тоді як ігри у віртуальній реальності принесли лише $2 млрд.
Переваги ігор на ПК
Аналітики Epyllion виділили кілька ключових факторів успіху ПК-ігор. По-перше, це більше охоплення різних соціальних категорій та багатозадачність, що дозволяє швидко перемикатися між іграми та іншими задачами. По-друге, мінімальна вартість входу на ПК є нижчою, ніж вважається зазвичай, а продуктивність значно вища. Платформа також забезпечує більшу сумісність з периферійними пристроями, такими як миші та клавіатури.
Крім того, на ПК-ринку щороку з’являється більше релізів, включно з багатьма іграми, які раніше були ексклюзивами для консолей. Такі ігри як Roblox, які є преміум-продуктами, доступні тільки на ПК.
Загальні витрати на ігри зросли завдяки популярності таких покупок, як скіни у іграх на кшталт Counter Strike, ринок яких оцінюється у $5 млрд і яких переважно грають на ПК.