Польська студія The Farm 51 оголосила дату виходу свого нового проєкту – Chernobylite 2: Exclusion Zone. Гра буде доступна у ранньому доступі на платформі Steam з 6 березня. Наразі проект збирає фінансування на Kickstarter, де вже перевищив свою мінімальну мету.
Про це розповідає ProIT
Розробники представили сюжетний CGI-трейлер, що дозволяє вперше зануритися в історію гри. Головний герой, Коул Грей, колишній військовий і охоронець, опиняється в світі, де економічний розвиток і технології залежать від унікального мінералу – Чорнобиліту. Цей мінерал став основою технологічного прогресу, але його видобуток призвів до масових звільнень, залишивши людей, таких як Коул, без стабільного майбутнього.
Сюжет Chernobylite 2: Exclusion Zone
В умовах важкого фінансового становища Коул погоджується працювати на таємничу організацію Planewalker, сподіваючись забезпечити свою сім’ю. Однак незабаром він дізнається, що запаси Чорнобиліту вичерпуються, і єдиним виходом є їх видобуток в альтернативних реальностях, використовуючи будь-які методи.
Для виконання таких місій агенти Planewalker потребують генетичної модифікації. Коулу доведеться буквально впитати в себе Чорнобиліт, жертвуючи частиною своєї людської сутності, щоб підвищити свої фізичні та ментальні здібності. Змушений погодитися на цю небезпечну операцію, він опиняється в одному з найпохмуріших місць на планеті – Чорнобильській Зоні Відчуження. Тут Коул зустрічає Чорного Сталкера, таємничого лідера Зони, який контролює її невідомими силами. Головна мета Коула – вибратися звідси і повернутися додому.
Успіх кампанії на Kickstarter
Кампанія на Kickstarter йде успішно, і гра вже зібрала суму, що перевищує мінімальну мету, досягнувши кількох додаткових віх. Серед них – можливість увімкнути вид від першої особи в бою, повернення арсеналу з першої частини Chernobylite, розширені опції кастомізації зброї та нові локації, доступні як в одиночному проходженні, так і в кооперативі – одна з ключових новинок сиквела. У подальших планах розробників – налаштування інтерфейсу для обох режимів камери (від першої і третьої особи), а також гнучкі параметри діалогової системи.