Чи матиме шанс культовий хорор Condemned від студії Monolith повернутися до життя? Розробники з Nightdive висловили зацікавленість у створенні ремастеру цієї гри, що стала відомою завдяки своїй жорстокій естетиці та унікальному ігровому процесу.
Про це розповідає ProIT
У 2005 році, після успішного релізу F.E.A.R., Monolith випустила Condemned: Criminal Origins. Цей похмурий шутер від першої особи акцентував увагу на жорстких боях, де гравець мав використовувати підручні предмети для самооборони, від металевих труб до дерев’яних дощок. У 2007 році з’явилося продовження — Condemned 2: Bloodshot, яке запам’яталося напруженими першими рівнями, проте друга частина так і не вийшла на ПК.
Перспективи ремастеру
Джейс Холл, співзасновник Monolith, надав фанатам надію на повернення гри. В одному з дописів на платформі X один з шанувальників закликав його відродити Condemned: “Не дайте проєкту зникнути просто так”. На що Холл відповів: “Давайте спробуємо”. Він також зазначив: “Я постараюся розібратися, що можна зробити. Але не варто очікувати занадто багато – цей процес займе час”.
Відгук інших розробників
Семюель Вільярреал, провідний розробник рушія Kex Engine у Nightdive, також прокоментував цю тему, зазначивши: “Ми любимо робити перевидання на сучасних платформах, якщо коли-небудь з’явиться така можливість”. Раніше Nightdive згадувала The Operative: No One Lives Forever як свій “білий кит”, активно намагаючись з’ясувати, хто володіє правами на цю гру. Це лише підсилює чутки про те, що студія зацікавлена у відновленні культових проєктів минулого.