Експерти Digital Foundry представили детальні характеристики апаратної платформи нової ігрової приставки Nintendo Switch 2. Хоча компанія Nintendo вже надала чимало інформації під час анонсу, деякі технічні аспекти залишилися невідомими, що викликає значний інтерес серед геймерів та розробників.
Про це розповідає ProIT
Апаратна платформа та продуктивність
Основою Switch 2 є кастомізований чіп Nvidia T239, що містить центральний процесор з вісьмома ядрами Cortex-A78C. З шести доступних ядер для ігор, два зарезервовані для системних операцій. Наразі інформації про можливість налаштування розподілу цих ядер між іграми та системними задачами немає.
За даними Digital Foundry, в портативному режимі ядра працюють на частоті 1100 МГц, тоді як у стаціонарному режимі ця частота знижується до 998 МГц. Причини такої різниці поки що не пояснені ані Nintendo, ані Digital Foundry. Максимальна частота процесора сягає 1,67 ГГц, що свідчить про потенціал для подальшого масштабування.
Графіка та пам’ять
Графічний процесор приставки реалізований на архітектурі Nvidia Ampere та містить 1536 ядер CUDA. Частота GPU у портативному режимі становить 561 МГц, а в стаціонарному режимі вона може досягати 1007 МГц. Максимальна частота графічного процесора становить 1400 МГц. Завдяки такій конфігурації Switch 2 може забезпечити продуктивність до 3 Тфлопс при обчисленнях з використанням зниженої точності, а у стаціонарному режимі з розгоном CPU та GPU — до 4,3 Тфлопс.
Крім того, приставка оснащена 12 Гбайт пам’яті LPDDR5X, з яких 9 Гбайт доступні для ігор, а 3 Гбайт відведені під операційну систему. У стаціонарному режимі пам’ять працює з пропускною спроможністю 102 Гбайт/с, у портативному — 68 Гбайт/с.
Digital Foundry також зазначає, що приставка отримала поліпшення в технологіях зберігання і декомпресії даних.