Компанія Apple офіційно завершила програму безкоштовного ремонту клавіатури типу «метелик» для ноутбуків MacBook. Ця програма діяла з 2015 по 2020 рік і покривала моделі, які часто стикалися з проблемами під час використання.
Про це розповідає ProIT
Які моделі MacBook потрапляли під програму?
Програма включала такі моделі:
- MacBook (Retina, 12 дюймів, 2015 рік)
- MacBook (Retina, 12 дюймів, початок 2016 року)
- MacBook (Retina, 12 дюймів, 2017 рік)
- MacBook Air (Retina, 13 дюймів, 2018 рік)
- MacBook Air (Retina, 13 дюймів, 2019 рік)
- MacBook Pro (13 дюймів, 2016 рік, два порти Thunderbolt 3)
- MacBook Pro (13 дюймів, 2017 рік, два порти Thunderbolt 3)
- MacBook Pro (13 дюймів, 2019 рік, два порти Thunderbolt 3)
- MacBook Pro (15 дюймів, 2016 рік)
- MacBook Pro (15 дюймів, 2017 рік)
- MacBook Pro (13 дюймів, 2018 рік, чотири порти Thunderbolt 3)
- MacBook Pro (15 дюймів, 2018 рік)
- MacBook Pro (13 дюймів, 2019 рік, чотири порти Thunderbolt 3)
- MacBook Pro (15 дюймів, 2019 рік)
Історія проблеми з клавіатурою
З моменту випуску 12-дюймового MacBook у 2015 році, клавіатура «метелик» стала відомою через свою схильність до проблем, що включали заїдання клавіш та несправності, спричинені потраплянням пилу або дрібних частинок під клавіші. Це спричиняло численні скарги користувачів.
Apple Філ Шиллер казав, що нова клавіатура на 40% тонша за звичайну клавіатуру-«ножиці» та у чотири рази міцніша.
Незважаючи на зусилля щодо вдосконалення механізму, Apple стикалася з постійними скаргами, що змусило компанію впровадити програму безкоштовного ремонту.
Завершення програми безкоштовного ремонту викликає питання про те, чи буде компанія Apple ще підтримувати користувачів, які стикнулися з проблемами клавіатури в майбутньому. У 2022 році Apple остаточно відійшла від механізму «метелик», перейшовши до більш надійного рішення.