Таймон Смектала, керівник франшизи Dying Light, поділився глибшим поглядом на процес розробки нової гри Dying Light: The Beast. Він підкреслив, що команда доклала зусиль, щоб зберегти особливий дух оригінальної гри, яка здобула визнання фанатів, попри інтеграцію нових елементів, таких як вогнепальна зброя та транспортні засоби.
Про це розповідає ProIT
Інноваційні механіки Dying Light: The Beast
За словами Смектали, введення вогнепальної зброї та транспортних засобів суттєво розширює геймплей, але зберігає важливий баланс. Вогнепальна зброя, хоч і ефективна, має обмежену кількість патронів, що змушує гравців застосовувати тактичний підхід у боях. Транспорт дозволяє швидше пересуватися по мапі, але вимагає заправлення, ремонту та обслуговування, додаючи елемент реалізму та виживання.
Паркур залишається центральною частиною бойової системи та дослідження світу. Гравцям часто доведеться шукати креативні шляхи для пересування, тому транспортні засоби не замінять вертикальну та динамічну мобільність, якою славиться гра.
Смектала також зазначив, що в Dying Light: The Beast будуть нові види зброї, такі як гранатомети та вогнемети, які доповнюють арсенал гравця. Впровадження цих нововведень ретельно збалансовано, щоб зберегти основні риси гри. Techland ставить перед собою мету вирішувати складні геймерські задачі, надаючи користувачам інструменти та свободу для пошуку творчих підходів. Dying Light: The Beast продовжує розвивати ідеї франшизи, одночасно вводячи нові механіки, що збагачують ігровий процес.