Крупна австралійська авіакомпанія Qantas зазнала масштабної кібератаки, внаслідок якої особисті дані понад шести мільйонів пасажирів опинилися в руках зловмисників.
Про це розповідає ProIT
Які дані потрапили до рук хакерів
За офіційною інформацією, кіберзлочинець атакував один із кол-центрів Qantas 30 червня та отримав доступ до внутрішніх систем обслуговування клієнтів. Внаслідок зламу були скомпрометовані імена, електронні адреси, номери телефонів, дати народження та номери учасників програми лояльності пасажирів.
Серія атак на авіаційну галузь
Інцидент із Qantas є черговим у серії атак на авіакомпанії, які фіксувалися в останні тижні. Раніше жертвами подібних кібератак стали канадська авіакомпанія WestJet, а також Hawaiian Airlines. Медійні джерела пов’язують ці злами із хакерським угрупованням Scattered Spider, яке спеціалізується на проникненні у мережі великих корпорацій.
Наразі експерти з питань кібербезпеки застерігають авіакомпанії бути особливо пильними щодо атак із застосуванням соціальної інженерії. Представники підрозділу безпеки Mandiant компанії Google зазначили:
«Зараз ще зарано стверджувати, чи пов’язаний злам Qantas із групою Scattered Spider, проте авіакомпаніям слід бути у стані підвищеної готовності до атак соціальної інженерії».
Qantas наразі вживає додаткових заходів для захисту даних клієнтів і співпрацює з експертами для розслідування інциденту та мінімізації можливих наслідків для пасажирів.