Компанія Krispy Kreme зазнала труднощів із виконанням онлайн-замовлень пончиків після кібератаки, яка продовжує порушувати роботу компанії майже два тижні після її виявлення.
Про це розповідає ProIT
Виробник пончиків повідомив у середу, що 29 листопада було виявлено «несанкціоновану активність» на частині його комп’ютерних систем.
У звіті до Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC) компанія зазначила, що негайно розпочала розслідування з метою «локалізації та усунення інциденту», проте дотепер тривають операційні порушення.
Вплив на онлайн-замовлення
Особливо сильно постраждали онлайн-замовлення пончиків Krispy Kreme в деяких регіонах США. Компанія підкреслила, що продажі в магазинах та поставки партнерам, зокрема McDonald’s, через який вона розширює свою мережу в США, не були порушені.
Згідно з даними з SEC, поточне розслідування ще не виявило «повного обсягу, характеру та наслідків інциденту». Жодна група не взяла на себе відповідальність за напад, і наразі не відомо, чи було використано програми-вимагачі.
Фінансові наслідки
Онлайн-замовлення складають близько 16% продажів Krispy Kreme. Мережа, що має понад 1 500 магазинів і понад 20 000 працівників у всьому світі, заявила, що не очікує довгострокових наслідків від порушення, але зазначила, що у короткостроковій перспективі втрата доходів від цифрових продажів і витрати на оплату послуг фахівців із кібербезпеки позначаться на її фінансах.
Акції компанії впали на 2% у середу вранці, коли було оприлюднено новину про атаку.