Головна Технології «Microsoft Copilot — це просто нова Clippy, яка розчаровує користувачів»

«Microsoft Copilot — це просто нова Clippy, яка розчаровує користувачів»

Генеральний директор Salesforce Марк Беніофф вважає, що штучний інтелект Copilot розчаровує і не приносить значної користі, тоді як сама Microsoft зробила «ведмежу послугу» індустрії ШІ з його випуском.

Про це розповідає ProIT

У подкасті  Rapid Response з рекламною назвою «Salesforce може перемогти Microsoft у сфері штучного інтелекту» Беніофф прогнозує, що коли ажіотаж навколо Copilot зникне, база користувачів почне скорочуватися, аж доки компанія не відправить службу на кладовище.

«Коли я бачу, як Copilot продається нашим клієнтам, це розчаровує. Він не працює. Він кидає дані туди-сюди, він не приносить цінності. Copilot — це просто нова Microsoft Clippy».

Голова Salesforce зазначає, що «саме їхня компанія нині є, мабуть, найбільшим постачальником штучного інтелекту для підприємств у світі», який може виконувати «пару трильйонів транзакцій ШІ на тиждень». Нещодавно Salesforce презентувала власний інструмент Agentforce, призначений для створення індивідуальних агентів штучного інтелекту.

Microsoft розпочала активний рух до штучного інтелекту з інвестицій у розробника ChatGPT (за чутками фінансування сягало $10 млрд), тим самим забезпечивши собі ліцензії на використання мовної моделі GPT у продуктах.

Власного чатбота Copilot Microsoft анонсувала торік у березні (для сервісів Microsoft 365), тоді як наприкінці літа штучний інтелект з’явився у бета-версії Windows 11. Навесні 2024 року вийшли застосунки Copilot для iOS і Android (з підтримкою 37 мов, і української зокрема).

Джерело: Windows Central

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.