Генеральний директор Salesforce Марк Беніофф вважає, що штучний інтелект Copilot розчаровує і не приносить значної користі, тоді як сама Microsoft зробила «ведмежу послугу» індустрії ШІ з його випуском.
Про це розповідає ProIT
У подкасті Rapid Response з рекламною назвою «Salesforce може перемогти Microsoft у сфері штучного інтелекту» Беніофф прогнозує, що коли ажіотаж навколо Copilot зникне, база користувачів почне скорочуватися, аж доки компанія не відправить службу на кладовище.
«Коли я бачу, як Copilot продається нашим клієнтам, це розчаровує. Він не працює. Він кидає дані туди-сюди, він не приносить цінності. Copilot — це просто нова Microsoft Clippy».
Голова Salesforce зазначає, що «саме їхня компанія нині є, мабуть, найбільшим постачальником штучного інтелекту для підприємств у світі», який може виконувати «пару трильйонів транзакцій ШІ на тиждень». Нещодавно Salesforce презентувала власний інструмент Agentforce, призначений для створення індивідуальних агентів штучного інтелекту.
Microsoft розпочала активний рух до штучного інтелекту з інвестицій у розробника ChatGPT (за чутками фінансування сягало $10 млрд), тим самим забезпечивши собі ліцензії на використання мовної моделі GPT у продуктах.
Власного чатбота Copilot Microsoft анонсувала торік у березні (для сервісів Microsoft 365), тоді як наприкінці літа штучний інтелект з’явився у бета-версії Windows 11. Навесні 2024 року вийшли застосунки Copilot для iOS і Android (з підтримкою 37 мов, і української зокрема).
Джерело: Windows Central