В очікуванні виходу стратегії Anno 117: Pax Romana розробники розкрили нові деталі щодо організації битв та управління армією у грі. З наближенням релізу стає зрозуміло, що перемога вимагатиме не лише тактичної майстерності, а й ретельно вибудуваної економічної політики.
Про це розповідає ProIT
Особливості керування військами та флотом
Гравцям належить не лише організовувати армії, а й дбати про ефективне постачання, розвиток інфраструктури та логістики. Флот у грі виконує дві важливі функції: транспортування солдатів на суходіл і бойову підтримку завдяки катапультам і стрільцям на борту. Проте повільність та обмежений радіус дії кораблів роблять їх малоефективними без взаємодії із сухопутними силами.
Розвиток юнітів та оборона міст
На суші гравці зможуть формувати різноманітні загони: від піхоти та кавалерії до лучників і облогових машин. Для кожного типу військ передбачені спеціальні будівлі та виробничі ланцюги, які дозволяють створювати легіонерів, допоміжних копейщиків та інші підрозділи. Ефективність бою забезпечується правильним добором юнітів, оскільки деякі з них мають перевагу над іншими.
Система розвитку дає змогу відкривати нових воїнів через дерево технологій. Міста можна буде серйозно укріплювати за допомогою парканів, стін та сторожових веж, що значно ускладнить захоплення територій супротивником. Однак ведення війни потребує значних ресурсів: регулярних постачань їжі, одягу та зброї. Зменшення кількості робітників негативно вплине на міць армії, а слабка економіка може зірвати навіть найамбітніші завоювання.
“Шлях до перемог у битвах виявиться непростим і витратним”.
Офіційний реліз Anno 117: Pax Romana заплановано на 13 листопада для ПК, PS5 та Xbox Series X/S.