Креативний директор Remedy Entertainment, Сем Лейк, поділився власними думками щодо майбутнього компанії, розповідаючи про перспективи розвитку Remedy Connected Universe. У розмові з IGN він зазначив, що студія лише починає розкривати потенціал своїх багатошарових світів після успішних проєктів, таких як Control і Alan Wake 2.
Про це розповідає ProIT
Ігри як мистецтво та інновації
Сем Лейк бачить відеоігри не лише як інструмент для розповіді історій, але й як форму мистецтва. Він стверджує, що в сучасному медіапросторі ці розробки дозволяють об’єднати різні форми самовираження. Лейк зазначає: «Ігри — це спосіб переосмислити та надати новий контекст існуючому контенту, створюючи багатогранні світи, якими гравці можуть насолоджуватися».
Майбутнє всесвіту Remedy
Сем Лейк поділився своїми думками про те, що незважаючи на значний прогрес з Alan Wake 2, це лише початок шляху. Під час роботи над цією грою вже виникли нові ідеї, які можна буде втілити в майбутніх проєктах. За його словами, інтеграція ігор у взаємопов’язаний всесвіт робить сюжети більш захопливими та насиченими. «Мені подобається поглиблювати і розширювати лор. Це можливість взяти вже закладені ідеї та дослідити їх по-новому», — додає Лейк.
Він також підкреслив важливість залучення як нових гравців, так і давніх фанатів. Кожна гра повинна бути самодостатньою, але для тих, хто вже знайомий з проєктами Remedy, студія пропонує додаткові шари історії та секрети, які стимулюють глибше занурення у всесвіт.
Про майбутні плани Лейк згадав про співпрацю з Annapurna, яка стає «ідеальним партнером» для екранізації однієї з франшиз студії. Однак найближчим релізом стане кооперативний багатокористувацький проєкт FBC Firebreak, що орієнтується на геймплей та надає різноманітність портфоліо студії.