Стартап з Сан-Франциско під назвою Artisan здивував містян своєю незвичною рекламною кампанією, що закликала відмовитися від найму людей на користь штучного інтелекту. Компанія, яка отримала підтримку від Y-Combinator, розробляє програмне забезпечення для обслуговування клієнтів і продажів, яке вона називає «ШІ-працівниками».
Про це розповідає ProIT
На рекламних щитах Artisan з’явилося гасло «Припиніть наймати людей», яке одразу ж викликало багато обговорень. Додаткові повідомлення на рекламних матеріалах підкреслювали переваги штучного інтелекту, такі як відсутність скарг на баланс між роботою та особистим життям, які, зазвичай, турбують людських працівників.
Критика та відповідь на кампанію
Ідея кампанії швидко стала об’єктом критики в інтернеті. Проте генеральний директор Artisan, Джаспар Кармайкл-Джек, захищає свої маркетингові ходи. Він пояснив, що задум компанії був «антиутопічним, як і сам ШІ».
«Нам хотілося створити щось, що привертало б увагу — і це не можливо зробити з нудними повідомленнями», — зазначив Кармайкл-Джек.
Агент з продажу на ім’я Ava
Основним продуктом Artisan є «агент з продажу» по імені Ava, який автоматизує процеси пошуку та обміну повідомленнями з потенційними клієнтами. Компанія стверджує, що Ava може працювати без людського втручання, а його «зарплатня» на 96% менше, ніж витрати на оплату праці реального фахівця.