Компанія Sony активно досліджує можливості впровадження штучного інтелекту (ШІ) у відеоігри, зокрема тестуючи одного зі своїх найвідоміших персонажів — Алой із серії Horizon. Нещодавно в мережі з’явилося витік відео, в якому показано ШІ-версію цієї героїні.
Про це розповідає ProIT
Витік продемонстрував, як директор із розробки Sony Interactive Entertainment Шарвін Рагобардаджал спілкувався з Алой, використовуючи голосові команди. Компанія використала алгоритми розпізнавання мови OpenAI Whisper, а відповіді персонажа генерувалися за допомогою моделей GPT-4 та Llama 3. Візуалізація та голос Алой були створені на базі власних технологій Sony, зокрема Emotional Voice Synthesis (EVS) та Mockingbird.
Вміст витоку
У відео Шарвін Рагобардаджал почав бесіду з Алой словами:
“Привіт, як справи?”
На що Алой відповіла:
“Привіт, я справляюся непогано. Просто у мене болить горло. Як справи?”
Наступні питання стосувалися її подорожей у всесвіті Horizon. Хоча відповіді, які давала Алой, відповідали канону гри, її голос звучав механічно, а анімація виглядала неприродною.
Проблеми та потенціал технології
Коли тестувальник запитав про її походження, Алой, як клон вченої Елізабет Собек, відповіла:
“Бути клоном — це унікально, це пов’язує мене з минулим, дозволяючи мені створювати власний шлях і майбутнє.”
Відео виглядало як експеримент у співпраці зі студією Guerrilla Games, творцями Horizon. Хоча Sony ще не підтвердила, що ця технологія буде використана в майбутніх іграх, очевидно, що компанія серйозно планує досліджувати можливості ШІ для персонажів у відеоіграх.
Не можна не звернути уваги на питання, що станеться з акторами озвучки. У даному випадку голос Алой не належав акторці Ешлі Берч, а звучав значно простіше. Однак технології продовжують розвиватися, і ситуація може змінитися.
Хоча ШІ-Алой наразі виглядає як цікавий експеримент, невідомо, чи призведе це до революційних змін у геймдеві. Microsoft вже анонсувала впровадження ШІ Muse для створення ігор, що може сигналізувати про нову еру в розробці відеоігор.