Одна з найбільших компаній з дистрибуції продуктів харчування у Північній Америці, United Natural Foods (UNFI), повідомила про значний прогрес у відновленні діяльності після кібератаки, що сталася майже два тижні тому. Через інцидент мережі продуктових магазинів у США та Канаді, які залежать від поставок UNFI, і досі фіксують нестачу продовольчих товарів на полицях.
Про це розповідає ProIT
Відновлення електронних систем замовлень
UNFI у своєму оновленні заявила, що вже розпочала відновлення електронних систем обробки замовлень, якими користуються супермаркети для формування заявок на постачання продукції. Компанія забезпечує понад 30 000 магазинів по всій території США та Канади свіжими продуктами й іншими товарами.
Кібератака на UNFI відбулася 5 червня, а про сам інцидент компанія повідомила лише кількома днями пізніше. Поки що представники UNFI не розкрили подробиць про характер кібератаки, однак підтвердили, що задля локалізації проблеми їм довелося повністю відключити корпоративну мережу. Тривалий збій у роботі мережі призвів до ускладнень із виконанням і доставкою замовлень клієнтам.
Вплив на великі мережі супермаркетів
Одним із найбільших партнерів UNFI є мережа Whole Foods, яка покладається на цю компанію як на основного постачальника. У кількох магазинах Whole Foods у Нью-Йорку та Каліфорнії спостерігаються порожні полиці й нестача різних товарів. Один із працівників Whole Foods у Каліфорнії розповів про тривалі проблеми із поставками, зазначивши, що окремих найменувань товарів у магазині не було вже кілька днів.
“Whole Foods повідомляла, що працює над якнайшвидшим відновленням асортименту на полицях”, — йдеться у повідомленні мережі.
Співробітники як місцевих продуктових магазинів, так і великих мереж, відзначають, що перебої з постачанням зберігаються. Деякі ритейлери отримують обмежені партії товарів від альтернативних дистриб’юторів, однак проблеми із замовленнями через UNFI ще не вирішені повністю.
Наразі компанія не надала чіткого графіку повного відновлення роботи.