Xiaomi стала лідером з продажу смарт-годинників у світі, вперше обігнавши Apple та посівши перше місце у глобальному рейтингу.
Про це розповідає ProIT
Розподіл ринку смарт-годинників у 2025 році
Згідно з аналітичними даними Canalys, у період з січня по березень 2025 року у світі було реалізовано 46,6 мільйона смарт-годинників та смарт-браслетів. Загальний обсяг ринку виріс на 13% у річному обчисленні. Xiaomi зайняла першу позицію з часткою у 19% і реалізувала 8,7 мільйона носимих пристроїв. Значне зростання продажів компанії — на 44% за рік — забезпечили оновлені серії Smart Band, Watch, а також доступні моделі Redmi. Особливої популярності набув гаджет Redmi Band 5.
Apple опинилася на другій сходинці з 16% ринку: у першому кварталі 2025 року компанія продала 7,6 мільйона смарт-годинників та інших носимих пристроїв. На третьому місці знаходиться китайська Huawei з 7,1 мільйонами проданих пристроїв і 15% ринку, чому сприяла популярність моделей Watch GT та Watch Fit.
Четверте місце посідає Samsung — компанія реалізувала 4,9 мільйона гаджетів, що становить 11% світового ринку. П’ятірку лідерів завершує Garmin із показником 1,8 мільйона проданих пристроїв (4% частки ринку).
Вимоги покупців і новинки ринку
Аналітики відзначають, що для європейських користувачів основними факторами при виборі смарт-годинників та браслетів залишаються ціна і тривалість роботи батареї. Додатково, важливими є функції контролю стану здоров’я, впізнаваність бренду та дизайн пристрою. Спортивні можливості гаджетів для більшості покупців виявилися менш пріоритетними.
“Функції відстеження стану здоров’я, назва бренду та дизайн були іншими основними факторами при виборі смарт-пристрою. Цікаво, що спортивні функції були серед менш важливих вирішальних факторів.”
Компанія Garmin нещодавно презентувала нову модель Instinct 3 Tactical Edition із покращеним металевим корпусом для підвищення витривалості. Модель отримала додаткові функції порівняно зі стандартною версією Instinct 3.
Крім того, засновник Pebble Ерік Мічіговськи показав дві нові моделі смарт-годинників під власним брендом — Core 2 Duo та Core Time 2. Core 2 Duo нагадують класичний Pebble 2, але оснащені сучасними компонентами: чорно-білим e-paper дисплеєм, захистом IPX8, вбудованим динаміком, барометром і компасом. Годинник здатен працювати до 30 днів без підзарядки, а ціна складає 149 доларів з доставкою вже з липня.