Alphabet (NASDAQ: GOOGL) (NASDAQ: GOOG) набула широкого розголосу наприкінці 2024 року, коли її генеральний директор Сундар Пічаї повідомив співробітників про важливість та виклики, які очікують компанію у 2025 році. Хоча цей рік може бути складним для Alphabet, це може стати передумовою для зростання акцій компанії.
Про це розповідає ProIT
Критичний рік для Alphabet: ставка на AI
У головному офісі компанії в Маунтін-В’ю, Каліфорнія, Пічаї розповів, чому 2025 рік стане вирішальним для Alphabet. Він наголосив на важливості штучного інтелекту (AI) та необхідності швидкого прогресу компанії в цій галузі. Пічаї назвав це часом змін і підкреслив, що Alphabet повинна використовувати AI для вирішення реальних проблем.
Водночас, Пічаї визнав тиск з боку регулюючих органів. У 2024 році Alphabet програла антимонопольну справу, ініційовану Міністерством юстиції США (DOJ), яке визначило, що компанія має монополію на пошукові сервіси. DOJ вимагає від Alphabet продати браузер Chrome і, можливо, операційну систему Android, а також ділитися даними користувачів та рекламодавців. Окрім цього, DOJ завершило ще одну справу проти компанії через домінування в онлайн-рекламі, а Велика Британія також висловила свої заперечення стосовно практик Alphabet у сфері реклами.
Проте, Пічаї зазначив, що це є невід’ємною частиною діяльності такої великої компанії і не повинно відволікати її від основного завдання. Головний акцент у 2025 році буде зроблено на AI. Сундар Пічаї показав діаграму, на якій видно, що їхня модель Gemini 1.5 випереджає конкурентів, зокрема ChatGPT. Він передбачив, що в майбутньому буде багато дискусій щодо того, яка модель є кращою.
Відео AI та нові можливості Gemini 2.0
Одна з галузей, де Alphabet, здається, випередила конкурентів, є відео AI. Її генератор відео Veo 2 AI отримав високі оцінки та вважається значно кращим за OpenAI’s Sora, який з’явився лише за кілька тижнів до Veo 2. Veo 2 був навчений за допомогою відеоплатформи YouTube, що може пояснити його переваги.
Gemini 2.0, нове покоління AI LLM від Alphabet, буде інтегроване в усі продукти компанії у 2025 році. Alphabet також планує просувати свій додаток Gemini, який наразі не настільки популярний, як ChatGPT. Компанія спостерігає за суттєвим зростанням останніми місяцями, але ще наздоганяє, адже ChatGPT став синонімом AI після свого дебюту кілька років тому. Пічаї заявив, що “масштабування Gemini на споживчому ринку буде нашим найбільшим пріоритетом наступного року”.