Alphabet, корпорація з широким впливом у світі технологій, привернула увагу наприкінці 2024 року. Генеральний директор Сундар Пічаї поінформував співробітників про важливий 2025 рік, який може стати водночас складним, але значущим для акцій компанії.
Про це розповідає ProIT
Ключова роль штучного інтелекту у діяльності Alphabet
На зустрічі у штаб-квартирі в Маунтін-В’ю, Каліфорнія, Пічаї наголосив на критичному значенні 2025 року для Alphabet. За його словами, ставки в області штучного інтелекту (ШІ) високі, і компанія повинна швидко рухатися вперед, щоб використовувати ШІ для вирішення реальних проблем. Це, за його словами, є моментом змін, коли Alphabet має використати ШІ на благо.
Пічаї також згадав про регуляторний тиск, який відчуває компанія. У 2024 році Alphabet програла антимонопольний судовий процес, ініційований Міністерством юстиції США, яке визнало, що компанія має монополію на ринку пошуку. Як заходи, суд попросив Alphabet продати свій браузер Chrome і, можливо, операційну систему Android, а також поділитися даними користувачів і рекламодавців. Крім того, в цей час закінчується ще одна справа щодо домінування компанії в онлайн-рекламі, а Велика Британія також висловила своє невдоволення практиками Alphabet у цій сфері.
Попри це, Пічаї закликав не відволікатися, акцентуючи увагу на штучному інтелекті як головному пріоритеті на 2025 рік. Він представив діаграму, на якій великомасштабна мовна модель Gemini 1.5 перебуває у лідерах серед конкурентів, таких як ChatGPT. За його прогнозами, конкуренція між моделями продовжуватиметься.
Нові можливості у відео та масштабування AI
Одним з напрямів, де Alphabet закріпила лідерство, є відео-ШІ. Відеогенератор Veo 2 AI отримав похвальні відгуки і значно перевершує OpenAI Sora, яка з’явилася трохи раніше. Veo 2 базується на платформі YouTube, що може пояснити його переваги.
Gemini 2.0, найновіше покоління AI LLM від Alphabet, буде інтегроване у всі продукти компанії у 2025 році. Alphabet активно просуває додаток Gemini, який поки що менш популярний, ніж ChatGPT. Проте компанія демонструє значний прогрес у кількох останніх місяцях. Пічаї зазначив, що “масштабування Gemini для споживачів буде нашим головним завданням у наступному році”.