Фінська компанія Oura, один із лідерів ринку розумних кілець для моніторингу здоров’я, залучила новий раунд інвестицій обсягом $900 мільйонів. Основним інвестором виступила Fidelity Management & Research Company, а також до фінансування приєдналися ICONIQ, Whale Rock і Atreides.
Про це розповідає ProIT
Oura подвоює оцінку та розширює асортимент
Завдяки новим інвестиціям ринкова оцінка Oura зросла до приблизно $11 мільярдів, що більш ніж удвічі перевищує її попередню вартість, зафіксовану у грудні. За інформацією Bloomberg, компанія закривала раунд саме з такою оцінкою.
“This new funding is a testament to the strength of Oura business and the trust millions of members place in us every day. We’re proud to be building not just a product, but a global movement toward proactive health—helping people understand their bodies, make better lifestyle decisions, and connect more effectively with their healthcare providers,” CEO Tom Hale said in a statement.
Oura планує спрямувати отримані кошти на розвиток штучного інтелекту, інновації у виробництві, впровадження нових функцій для здоров’я та посилення глобальної дистрибуції.
Продажі й інновації: шлях до лідерства
З моменту запуску компанія реалізувала понад 5,5 мільйона розумних кілець, причому більше половини з них було продано лише за останній рік. За підсумками 2024 року Oura вдалося подвоїти виручку, досягнувши $500 мільйонів, і очікується, що цьогоріч продажі перевищать $1 мільярд. За даними IDC, Oura займає понад 80% глобального ринку розумних кілець.
Компанія успішно розширює аудиторію — за словами комерційної директорки Дороті Кілрой, на конференції Elevate у Торонто особливо помітний попит серед жінок віком до 25 років, які стають ключовим сегментом клієнтів Oura.
У жовтні минулого року Oura презентувала нове покоління пристрою — Oura Ring 4. У жовтні цього року з’явилися керамічні модифікації кільця та нова опціональна зарядна станція.
Oura також розширює спектр послуг за межами пристроїв для моніторингу здоров’я. У жовтні компанія впровадила функцію Health Panels у своєму застосунку, яка дозволяє користувачам замовляти аналіз крові за $99 у понад 2000 лабораторій Quest Diagnostics по США. Хоча Oura не надає медичних рекомендацій, результати аналізів можна переглянути в додатку, а також отримати загальні поради від AI-бота.
Ця нова послуга ставить Oura в один ряд з іншими гравцями ринку, такими як Whoop, що нещодавно також запустила аналогічну функцію, а також з виробниками кілець Ultrahuman та Samsung.