Головна Новини Google представила новий логотип із градієнтом

Google представила новий логотип із градієнтом

Компанія Google оголосила про оновлення свого логотипу, яке відбулося вперше за майже десять років. Востаннє зміни фірмового стилю були внесені 1 вересня 2015 року, коли компанія презентувала нову версію логотипу з написом у шрифті Product Sans. Тоді традиційний значок із маленькою літерою «g» на синьому фоні був замінений на яскраву велику «G» чотирьох кольорів, що стала символом Google до теперішнього часу.

Про це розповідає ProIT

Новий логотип відрізняється плавним градієнтом, що замінив суцільні кольори. У новій версії червоний колір м’яко переходить у жовтий, жовтий — у зелений, а зелений — у синій. Представники компанії підкреслили, що завдяки градієнтам значок виглядає більш сучасно, свіжо та динамічно. Це оформлення також наближає іконку до стилю логотипа Gemini, оскільки подібний дизайн уже використовується для кнопки виклику штучного інтелекту в пошуку.

На даний момент оновлений логотип вже з’явився у додатку «Пошук Google» для iOS. Це косметична зміна, яку багато користувачів можуть не помітити. Однак варто зазначити, що основний логотип Google з шістьма літерами залишиться без змін, хоча інші продукти компанії можуть отримати аналогічне градієнтне оформлення в майбутньому.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.