Головна Технології Історія створення культового рівня “Рейвенхолм” у Half-Life 2

Історія створення культового рівня “Рейвенхолм” у Half-Life 2

by host

На початку гри Half-Life 2, яка святкує своє 20-річчя цього місяця, мовчазний вчений Гордон Фрімен опиняється у похмурому, підконтрольному силами інопланетян місті. Озброєні солдати патрулюють вулиці, а безвинні громадяни блукають без цілі та надії на майбутнє. З величезних відеоекранів на них дивиться колишній керівник Фрімена, доктор Воллес Брін, пропагуючи переваги нових “благодійників” людства, відомих як Комбайн.

Про це розповідає ProIT

Перші рівні гри поступово вводять гравців у цей похмурий світ. Незважаючи на цей моторошний антураж, зустрічаються й дружні персонажі, такі як охоронець Барні, Алікс та Елай Венс. Є навіть моменти гумору, зокрема, коли домашній улюбленець доктора Айзека Кляйнера, інопланетна істота Ламарр, бігає лабораторією.

Небезпечний шлях у “Рейвенхолм”

Під час п’ятого розділу гри Алікс Венс зауважує: “Це старий прохід до Рейвенхолму. Ми туди більше не ходимо.” Цей натяк викликає у гравця відчуття тривоги, адже зрозуміло, що незабаром Фрімен потрапить туди.

Дизайнер рівня Даріо Казалі зазначає, що “Рейвенхолм” став абсолютно новим досвідом для гравців. Він був створений, щоб підкреслити важливість нового Гравітаційного пістолета. Відсутність боєприпасів для традиційної зброї зробила “Рейвенхолм” справжнім випробуванням, змушуючи гравців використовувати підручні засоби, такі як шматки дерева чи навіть тіла ворогів.

Місто, раніше приховане від Комбайну, тепер стало резиденцією зомбі, заражених головорізами. “Ми використали замкнуті простори, щоб повільні зомбі могли наблизитися до вас,” розповідає Казалі, і гравці більше не можуть відстрілюватися з автоматів чи пістолетів.

Зустріч із батьком Григорієм

Під час проходження рівня Фрімен зустрічає батька Григорія, який створив пастки для зомбі та використовує рушницю, щоб “врятувати” своїх “парафіян”. Казалі говорить: “Я уявляв, що цей персонаж поступово втратив розум через головорізів і перетворення своїх парафіян на зомбі”. Фрімен слідує за Григорієм до фінальної битви на кладовищі, яка завершує рівень у стилі справжнього хоррора.

Цей рівень залишив незабутні враження завдяки своїй незвичайній атмосфері та стилю, що різко відрізнялися від решти гри. Half-Life 2 стала однією з найвидатніших ігор останніх 20 років, завдяки своїм інноваційним візуальним ефектам та фізичному рушію.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.