Міністр культури Великої Британії Ліза Нанді звернулася до платформ для обміну відео, таких як YouTube і TikTok, з проханням сприяти популяризації якіснішого освітнього контенту для дітей.
Про це розповідає ProIT
За останніми статистичними даними, якщо десять років тому діти дивилися в середньому дві години телевізору на день, то тепер цей показник знизився більш ніж на 70%. Натомість діти у віці від чотирьох до восьми років все частіше використовують YouTube, TikTok та інші потокові сервіси, зазначила Нанді.
Надання пріоритету розвитку дітей
В інтерв’ю для програми BBC Radio 4 «Today» вона розповіла, що уряд прагне «розпочати діалог» з платформами, але може вжити заходів, якщо вони не відповідатимуть вимогам. «Багато контенту, створеного у Великій Британії, є високоякісним і направленим на дітей. Він інформує їх про світ, сприяє емоційному благополуччю, розвитку і приносить задоволення», — підкреслила вона.
Колишня ведуча BBC Флоелла Бенджамін, яка була гостем програми, порівняла ці платформи з «диким заходом», де є ризик натрапити на невідповідний контент.
Пошук балансу між якістю та доступністю
Нанді зазначила, що уряд вже посилив заходи з видалення шкідливого контенту для дітей, але вона вважає, що важливіше звернути увагу на якість споживаного дітьми контенту. Вона додала: «Є щось чудове в YouTube — він демократизує, дозволяє людям починати кар’єру зі своїх спалень. Але потрібно забезпечити, щоб діти могли знаходити якісний контент».
Коли її запитали про зниження фінансування дитячого телебачення на 52% з 2002 по 2018 рік, Нанді не погодилася, що інвестиції в дитячий контент можуть допомогти, оскільки попередній урядовий фонд створив більше контенту, але він не досяг дітей, які не дивляться телевізор.
Вона не погодилася з Бенджамін, що дитяче телебачення в кризі, зазначивши, що воно є «однією з коронних прикрас» Великої Британії, від CBeebies до Peppa Pig. «Завдання уряду — підтримувати це і допомагати йому розвиватися», — сказала Нанді, визнавши, що воно зазвичай не є дуже прибутковим.
Нанді також зізналася, що моніторинг того, що робить її дев’ятирічний син на iPad, є викликом, але вона відзначила хорошу роботу фільтрів на платформах і подякувала школі за те, що в ній прищепили звичку дивитися Newsround.
Вона повідомила, що звернулася до Ofcom з проханням приділити пріоритетну увагу дитячому телебаченню та врахувати виклики в рамках огляду суспільного мовлення, який планується завершити влітку.
Нанді наголосила на важливості досягнення балансу між залученням інвестицій від платформ, таких як Netflix, Amazon і Disney, і збереженням унікального британського контенту.