Головна Технології Понад півмільйона користувачів TikTok переходять на RedNote у Китаї

Понад півмільйона користувачів TikTok переходять на RedNote у Китаї

Напередодні можливого заборони популярної соціальної мережі TikTok у США спостерігається різке зростання нових користувачів на китайському додатку RedNote. Ця менш відома платформа поспішає використати раптовий наплив користувачів, поки намагається модераторувати контент англійською мовою.

Про це розповідає ProIT

У понеділок, в рамках прямого ефіру під назвою «TikTok Refugees» на RedNote, до кімнати приєдналося більше 50 тисяч користувачів зі США та Китаю. Китайські користувачі, незважаючи на певне здивування, вітали американців та обмінювалися з ними думками на теми, такі як їжа та молодіжне безробіття. Однак, час від часу, американці намагалися піднімати більш ризиковані теми.

“Чи можна питати, чим відрізняються закони в Китаї та Гонконзі?” – запитав один з американських користувачів. Китайський відповів: “Бажано не обговорювати це тут.”

Зростання популярності RedNote

Цей культурний обмін відбувався на всій платформі RedNote, яка в Китаї відома як Xiaohongshu. Додаток досяг вершини рейтингу завантажень у США, оскільки американські користувачі шукають альтернативу TikTok, який належить компанії ByteDance, напередодні його можливої заборони.

RedNote, стартап, підтриманий венчурним капіталом, з останньою оцінкою в 17 млрд доларів, дозволяє користувачам створювати фото, відео та текстові матеріали про своє життя. Він став потенційним кандидатом на IPO у Китаї і виконує роль пошукової системи для понад 300 мільйонів користувачів, які шукають поради щодо подорожей, антивікових кремів та рекомендацій ресторанів.

Лише за два дні, більше 700,000 нових користувачів приєдналися до Xiaohongshu. За оцінками компанії з дослідження даних про додатки Sensor Tower, завантаження RedNote у США за цей тиждень зросли на понад 200% порівняно з аналогічним періодом минулого року, та на 194% порівняно з попереднім тижнем.

Культурний обмін і глобальний потенціал

Додаток Lemon8, ще один соціальний медіа-проект, що належить ByteDance, також пережив схожий сплеск популярності. Завантаження зросли на 190% у грудні, досягнувши 3,4 мільйона завантажень.

Збільшення кількості користувачів здивувало RedNote, компанія змушена шукати способи модерації контенту англійською мовою та розробки інструментів перекладу з англійської на китайську. Користувачі TikTok почали публікувати відео, в яких вони говорять базовими фразами китайською, щоб взаємодіяти з іншими на платформі RedNote.

RedNote підтримує лише одну версію свого додатка, що є рідкістю серед китайських соціальних платформ, які зазвичай мають окремі внутрішні та закордонні версії.

Раптове сплеск уваги до RedNote може стати для компанії шляхом досягнення глобальної популярності, подібної до TikTok. Акції деяких китайських компаній, що співпрацюють з RedNote, таких як Hangzhou Onechance Tech Corp, зросли на 20% у вівторок, сягнувши щоденного ліміту.

Зростання числа користувачів у США відбувається напередодні дедлайну 19 січня для ByteDance продати TikTok або зіткнутися з забороною у США на підставі національної безпеки. TikTok наразі користуються близько 170 мільйонів американців, що становить приблизно половину населення країни, і додаток є надзвичайно популярним серед молоді та рекламодавців, які намагаються їх залучити.

“Американці, які використовують RedNote, відчувають себе, як якщо б це було зухвалим жестом у напрямку уряду США за його вторгнення у бізнеси та питання конфіденційності,” – сказала Стелла Кіттрелл, 29-річний контент-креатор з Балтімору, штат Меріленд. Вона приєдналася до RedNote в надії на подальшу співпрацю з китайськими компаніями, які вона вважала корисними. Деякі користувачі зазначили, що приєдналися до платформи, щоб знайти альтернативи Facebook та Instagram, що належать Meta, а також платформі Ілона Маска Х. Інші висловили сумнів щодо відновлення своєї бази підписників TikTok на інших платформах.

“Це не те саме: Instagram, Х чи будь-який інший додаток,” – сказав Браян Атабансі, 29-річний бізнес-аналітик та контент-креатор з Сан-Дієго, Каліфорнія. “Головним чином через те, як органічно можна створити спільноту на TikTok,” – додав він.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.