General Motors демонструє суттєве зростання на ринку електромобілів США: у другому кварталі 2025 року компанія реалізувала 4 508 електричних Hummer, наблизившись за цим показником до продажів Ford F-150 Lightning, навіть попри суттєву різницю у вартості між цими моделями.
Про це розповідає ProIT
Сильні результати GM на фоні спаду у конкурентів
Високі темпи продажів Hummer стали лише частиною загального успіху GM у сегменті електромобілів. У звітному періоді компанія також продала 17 420 електричних Equinox, 3 056 пікапів Silverado EV, 6 549 Blazer EV, 1 810 Escalade IQ EV, а також 1 524 електричних GMC Sierra.
Додатковий приріст забезпечив комерційний підрозділ BrightDrop, який збільшив продажі електричних фургонів до 1 318 одиниць за три місяці, що суттєво більше порівняно з минулим роком. Загалом квартальні продажі електромобілів GM зросли на 111%, навіть з урахуванням поетапного виведення моделей Bolt EV та EUV з ринку. Частково це пояснюється тим, що низка представлених моделей з’явилися у продажу лише нещодавно або були відсутні у другому кварталі 2024 року.
Ford втрачає темпи на ринку електромобілів
На тлі зростання GM, Ford навпаки зафіксував 31% падіння продажів електромобілів у США за другий квартал 2025 року. Зниження відбулося, зокрема, через різке падіння попиту на E-Transit та зменшення популярності F-150 Lightning. Водночас продажі гібридів Ford зросли на понад 23% у порівнянні з минулим роком.
З початку року Ford продав лише 38 988 електромобілів, що майже на 12% менше, ніж у першій половині 2024-го, попри загальне зростання продажів завдяки активному промоційно-ціновому стимулюванню компанії на тлі митних змін.
Слабкі результати Ford відзначено й у розрізі окремих моделей: продажі Mustang Mach-E зменшилися майже на 20% (до 10 178 авто), F-150 Lightning — на 26% (до 5 842 одиниць), а E-Transit — до 418 фургонів, порівняно з 3 410 роком раніше. Як пояснюють у компанії, зниження продажів E-Transit пов’язане з великими замовленнями автопарків у першому кварталі.
“Після кількох років зростання продажі електромобілів у США переживають непростий період, оскільки адміністрація Трампа загрожує скасуванням федеральних податкових пільг і інших субсидій”.
Навіть компанії, які раніше демонстрували успіхи на ринку електромобілів, стикаються із падінням: Hyundai відзначила зниження продажів Ioniq 5 та Ioniq 6 на 12% і 8% відповідно, а Kia — ще більші втрати за моделями EV9 та EV6. Очікується, що Tesla також оприлюднить невтішні квартальні результати.
Зростання продажів автомобілів в США у першій половині року відбулося на тлі анонсованих тарифів з боку президента Трампа, що підштовхнуло покупців до швидшого придбання авто, аби уникнути цінових підвищень. Водночас для Ford електромобілі вже не є драйвером зростання: Mustang Mach-E випускається з 2020 року, а F-150 Lightning — з середини 2022-го. Нові, доступніші електромоделі Ford планує представити не раніше 2027 року.