Головна Технології Зниження продажів Tesla в Австралії: конкуренція чи фактор Маска?

Зниження продажів Tesla в Австралії: конкуренція чи фактор Маска?

Автор: Анна Мельник

Елон Маск може радіти успіхам у США, але його автомобільна компанія Tesla стикається з певними труднощами в Австралії. Продажі Tesla в цій країні зазнали зниження в листопаді, що стало причиною першого річного спаду для бренду.

Про це розповідає ProIT

За даними, наданими Радою з електромобілів, у листопаді було зареєстровано 2,540 продажів Tesla, що на 35,5% менше, ніж у листопаді 2023 року. Це спричинило загальне зниження продажів на 20,9% з початку року.

Конкуренція з китайськими та іншими автовиробниками

Попри виклики в Австралії, Tesla продовжує утримувати позицію попереду свого головного конкурента, китайського автовиробника BYD, на світовому ринку, з часткою ринку в 18,5% проти 17,5% у BYD.

Майк Костелло, менеджер зі зв’язків з громадськістю в Cox Automotive, зазначає, що ринок електромобілів стрімко змінюється, і Tesla частково потрапила під вплив цих змін. “Конкуренція стала значно більшою, ніж раніше, і Tesla не представляє багато нових продуктів, особливо в більш доступному сегменті”, – коментує Костелло.

До цієї конкуренції входять електромобілі від таких відомих брендів, як Ford, Toyota, Subaru, Kia, MG і Hyundai, а також численні китайські марки, що нещодавно з’явилися або планують вийти на ринок, зокрема BYD, Deepal, Leapmotor, Xpeng, Zeekr і Geely.

Фактор Маска та сталий попит на гібриди

Гібридні автомобілі, зокрема Toyota, також активно конкурують з електромобілями, пропонуючи більш доступні альтернативи, що ще більше напружує ринок електромобілів. Продажі електромобілів за перші 11 місяців 2024 року зросли лише на 3,1%, склавши 2,514 продажів, згідно з даними Федеральної палати автомобільної промисловості та Ради з електромобілів.

З 82,960 проданих електромобілів цього року, 42% або 34,754 автомобілі – це Tesla. Значна частина зростання продажів електромобілів припадає на новачка BYD, який продав 13,389 електромобілів, на 2,414 більше, ніж торік.

Деякі покупці також звертають увагу на інші бренди, зокрема Kia, що продала додатково близько 900 електромобілів цього року. BMW теж активно просувається у сфері електромобілів, з 30% своїх продажів в Австралії, що є всуціль електричними.

Ще одним фактором, який не можна ігнорувати, є так званий “фактор Маска”. У соціальних мережах можна знайти багато тих, хто вважає його суперечливою фігурою. Це дало поштовх для появи нішевого ринку наклейок, які висловлюють незадоволення Маском. Проте, варто взяти до уваги і загальні цифри продажів Tesla. “Асортимент продукції Tesla ще досить вузький і дещо застарілий”, – додає Костелло.

Компанія продає лише дві моделі: середньорозмірний седан Model 3 та середньорозмірний SUV Model Y. Обидві моделі грають у преміум-сегменті ринку з ціною від 60,000 доларів, але мають велику популярність у своїх категоріях.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.