Головна Технології Зупинка перевірки фактів у Meta: Як це вплине на соцмережі

Зупинка перевірки фактів у Meta: Як це вплине на соцмережі

Марк Цукерберг, засновник і керівник Meta, зосередився на одному ключовому показнику — залученості користувачів. Це статистика, яка відстежує, скільки часу користувачі соціальних мереж проводять у скролінгу, кліках, коментарях і переглядах реклами. Більше залучення означає більше прибутку. Для збереження присутності в онлайні навіть на дві додаткові хвилини, Цукерберг готовий піти на будь-які кроки, включно з ризиком потопити свої платформи у хвилі фейкових новин.

Про це розповідає ProIT

У вівторок Цукерберг оголосив про плани звільнити команду перевірки фактів у США та послабити здатність контролювати дезінформацію на Facebook, Instagram і Threads. Ця нова політика спрямована на завоювання прихильності майбутньої адміністрації Трампа, а також є відчайдушною спробою підвищити залученість на всіх платформах Meta.

Швидкість поширення фейків

Дослідження демонструють, що фейкові пости розповсюджуються в 20 разів швидше, ніж правдиві, особливо якщо вони містять радикальний або агресивний контент, як-от теорії змови чи расові образи. Це на 2000% більше залученості та відповідно рекламного доходу. Чим «новіший» пост — тим більше він може бути віддаленим від реальності, тим краще.

Відмова від перевірки фактів гарантує, що платформи Meta, подібно до X, стануть пустелею фейкових новин та дезінформації. Цукерберг прямо заявив, що слідкує за прикладом Ілона Маска.

Зростання екстремального контенту

Ми вже бачимо ці зміни. Неправдива інформація про лісові пожежі в Лос-Анджелесі розповсюджується так само швидко, як і самі пожежі. Meta припинила роботу своєї команди перевірки фактів, оскільки доповнення повідомлення застереженням зменшує активність користувачів, а це зовсім не те, чого прагне Цукерберг.

Доктор Коді Бантейн, доцент Університету Меріленду, який вивчає дезінформацію в соціальних мережах, зазначив: «Відсутність модераторської ролі перевірки фактів призведе до збільшення контенту, який є гиперпартийним, різким та ворожим. Люди, які вже потенційно більш екстремальні, будуть більше залучені до платформи. Буде більше контенту, що відповідає їхнім інтересам.»

Екстремальний та оманливий контент покликаний провокувати емоції. Він спрямований на те, щоб обійти логічну частину вашого мозку і змусити вас реагувати, чи то позитивно, чи негативно. Але, незалежно від того, чи це реакція у вигляді лайка, поділитися або навіть залишення коментаря для виправлення запису, результат один — ви залучені, додаючи кілька копійок у скарбничку Meta.

Meta завжди вважала, що підвищення залучення варте будь-якої ціни. У 2016 році віце-президент Meta Ендрю Босворт у електронному листі висловив думку, що підбурювання до самогубств і терористичних атак є прийнятною ціною за «де-факто» переваги підключення користувачів. Коли лист став публічним у 2018 році, Цукерберг заявив, що не згоден з ним, але це, очевидно, залишається панівною філософією в Meta. У 2022 році Босворт був підвищений на посаду головного технічного директора.

З тієї ж причини Meta продовжує агресивно орієнтуватися на дітей і підлітків, незважаючи на багаторічну критику. Відомо, що надмірне використання соціальних мереж може призвести до тривожності та депресії у підлітків. Але оскільки база користувачів Facebook старішає, Meta знає, що її виживання залежить від дітей, які більш залежні від своїх телефонів, ніж будь-яка інша вікова група, як показують опитування.

Чи користувачеві 12 чи 62 роки, рекламний дохід залишається рекламним доходом. І незалежно від того, чи ви поширюєте фейкові новини, щоб їх похвалити, посміятися чи розгніватися, залучення залишається залученням.

Два роки тому закінчення перевірки фактів могло б змусити Цукерберга знову виступити на слуханнях Конгресу. Але з наближенням другого періоду Дональда Трампа Meta нарешті отримала дозвіл відмовитися від етики і продовжити гонитву за залученням.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.