Max Financial Services повідомила про несанкціонований доступ до даних клієнтів своєї дочірньої компанії Axis Max Life Insurance. Інцидент став відомий після отримання анонімного повідомлення про порушення безпеки.
Про це розповідає ProIT
Розслідування інциденту та заходи компанії
За даними компанії, після отримання інформації Axis Max Life Insurance розпочала ретельну перевірку інформаційної безпеки та аналіз журналів даних для з’ясування можливих наслідків інциденту. Фахівці з інформаційної безпеки залучені для оцінки причин події та визначення необхідних заходів для запобігання подібним випадкам у майбутньому.
«A detailed investigation is also underway in consultation with information security experts to assess the root cause of the incident and take remedial action, as necessary», – повідомили у компанії.
Масштаби компанії та значущість інциденту
Axis Max Life Insurance входить до п’ятірки найбільших страхових компаній Індії. За даними останнього річного звіту, сума страхового покриття компанії становить ₹21,9 трильйона (близько $256 мільярдів), а активи під управлінням – ₹1,75 трильйона (приблизно $20 мільярдів). Такий масштаб діяльності робить інцидент із витоком даних особливо резонансним для фінансового сектору країни.