Sony та AMD представили спільний відеоролик, у якому архітектор PlayStation 5 Марк Церні та старший віце-президент AMD Джек Хьюн розкрили нові технології, що формуватимуть основу ігрових консолей наступного покоління. Відео акцентує увагу на трьох ключових інноваціях, які мають значно підвищити продуктивність пристроїв.
Про це розповідає ProIT
Neural Arrays, Radiance Cores та Universal Compression: новий стандарт для ігрової індустрії
Neural Arrays — це система, яка дає змогу групам GPU-ядер ефективно працювати з апскейлерами та шумозаглушувачами, використовуючи алгоритми штучного інтелекту. Radiance Cores — спеціалізовані блоки для трасування променів, які зменшують навантаження на апаратну частину консолі, не впливаючи на рівень продуктивності. Universal Compression — універсальна технологія стиснення даних, що підвищує пропускну здатність системи, деталізацію графіки та стабільність частоти кадрів.
Чутки про PlayStation 6 та майбутнє ігрових платформ
Після виходу презентаційного ролика відомий інсайдер KeplerL2, чиї прогнози неодноразово справджувалися, повідомив про плани Sony випустити PlayStation 6 у 2027 році. Хоча компанія офіційно не підтвердила ці наміри, численні витоки свідчать про активну підготовку до запуску нової консолі.
Серед них Neural Arrays – система, яка дозволяє групам GPU-ядер обробляти дані для апскейлерів і шумоподавлювачів на базі ШІ, Radiance Cores – виділені блоки трасування променів, що знижують навантаження на апаратне забезпечення без втрати продуктивності, та Universal Compression – універсальна система стиснення даних, яка підвищує пропускну здатність, деталізацію та стабільність кадрів.
Інноваційні розробки Sony та AMD мають забезпечити вражаючий стрибок у сфері графіки та продуктивності, формуючи нові стандарти для ігрової індустрії у найближчі роки.