Маркетинговий директор monobank Анатолій Рогальський вирішив завершити свою роботу на посаді після восьми років у компанії. Інформацію про це він особисто повідомив у соціальних мережах та підтвердив у коментарях.
Про це розповідає ProIT
Причини відходу та реакція компанії
Рогальський зазначив, що компанія з розумінням поставилася до його рішення залишити посаду. monobank високо оцінив внесок топменеджера та запропонував йому гідні й коректні умови для завершення співпраці. Зараз компанія не планує терміново шукати нового маркетингового директора, а команда Анатолія продовжить працювати безпосередньо з керівництвом.
«Ми неодноразово обговорювали можливі сценарії, і рішення не стало несподіванкою. Просто зараз настав час планового піврічного рев’ю, яке стало природною нагодою підвести підсумки й ухвалити остаточне рішення», — підсумував маркетолог.
Кар’єра Рогальського у monobank
Анатолій Рогальський приєднався до monobank на старті проєкту, коли його запросили на посаду маркетингового директора. Понад п’ять років він очолював маркетинговий напрямок банку, зробивши вагомий внесок у його розвиток та впізнаваність на ринку фінансових послуг.