Головна ІТ-бізнес Маркетинговий директор monobank Анатолій Рогальський покидає посаду після 8 років

Маркетинговий директор monobank Анатолій Рогальський покидає посаду після 8 років

Маркетинговий директор monobank Анатолій Рогальський вирішив завершити свою роботу на посаді після восьми років у компанії. Інформацію про це він особисто повідомив у соціальних мережах та підтвердив у коментарях.

Про це розповідає ProIT

Причини відходу та реакція компанії

Рогальський зазначив, що компанія з розумінням поставилася до його рішення залишити посаду. monobank високо оцінив внесок топменеджера та запропонував йому гідні й коректні умови для завершення співпраці. Зараз компанія не планує терміново шукати нового маркетингового директора, а команда Анатолія продовжить працювати безпосередньо з керівництвом.

«Ми неодноразово обговорювали можливі сценарії, і рішення не стало несподіванкою. Просто зараз настав час планового піврічного рев’ю, яке стало природною нагодою підвести підсумки й ухвалити остаточне рішення», — підсумував маркетолог.

Кар’єра Рогальського у monobank

Анатолій Рогальський приєднався до monobank на старті проєкту, коли його запросили на посаду маркетингового директора. Понад п’ять років він очолював маркетинговий напрямок банку, зробивши вагомий внесок у його розвиток та впізнаваність на ринку фінансових послуг.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.